Μπιμπίλας εναντίον… «Σταυροφόρου»: Η πιο σουρεάλ σκηνή δράσης στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης! (Vid)
Βρείτε μας στο

Τα σίριαλ του Νίκου Φώσκολου είναι μια από τις πιο ένοχες απολαύσεις όλων των εποχών.

Όλοι τα θεωρούσαμε καλτ (σε μια εποχή που δεν είχε εφευρεθεί καν ο όρος), όλοι γελούσαμε (ενώ υποτίθεται ότι ήταν δραματικά), όλοι διαπιστώναμε ότι υπάρχει μια… άλφα υπερβολή. 

ΟΛΟΙ όμως τα παρακολουθούσαμε:

Είτε αναγκαστικά στο πλάι μανάδων, παππούδων και γιαγιάδων που βάραγαν σιωπητήριο όταν έπαιζε η «Λάμψη» και η «Καλημέρα Ζωή»…

Μπιμπίλας εναντίον… «Σταυροφόρου»: Η πιο σουρεάλ σκηνή δράσης στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης! (Vid)

Είτε επειδή κολλούσαμε κι εμείς στη συνέχεια ή ανακαλύψαμε ετεροχρονισμένα τι «διαμάντια» έκρυβαν στα… εκατομμύρια επεισόδια τους.

Πέρα από θρυλικές φυσιογνωμίες λοιπόν όπως ο Γιάγκος Δράκος και ο Ταξίαρχος Θεοχάρης, τη δική τους ιστορία έχουν γράψει και οι serial killers των σειρών του Φώσκολου.

Υψηλές θερμοκρασίες τέλος: Τι μπήκε στο ΣΕΦ αντί για κλιματιστικό κι έλυσε οριστικά το πρόβλημα της ζέστης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Υψηλές θερμοκρασίες τέλος: Τι μπήκε στο ΣΕΦ αντί για κλιματιστικό κι έλυσε οριστικά το πρόβλημα της ζέστης

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τον «Ευλογητό», τον ψυχοπαθή που ήταν σε συνεννόηση με τον Θεό για να καθαρίσει τη γη από τα «πάσης φύσεως κτήνη» (και σήμερα είναι εκφωνητής στο γήπεδο της ΑΕΚ);

Και πώς να σβηστεί από τη μνήμη ο αδέκαστος «Σταυροφόρος», ο ανελέητος τιμωρός των εμπρηστών και όχι μόνο;

Ειδικά από τη στιγμή που έχει χαρίσει -μαζί με τον Σπύρο Μπιμπίλα- την πιο σουρεάλ σκηνή δράσης της ελληνικής τηλεόρασης!

Μπιμπίλας εναντίον… «Σταυροφόρου»: Η πιο σουρεάλ σκηνή δράσης στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης! (Vid)

Ο γνωστός ηθοποιός (αλήθεια είναι ότι) έχει συνδεθεί με τον αξέχαστο ρόλο του στο «Κωνσταντίνου και Ελένης».

Εκτός από Λάκης Φουρτουνάκης όμως, έχει αφήσει εποχή και ως Λάκης ο… πυρομανής!

Για τον ηρωικό τρόπο με τον οποίο επιβίωσε από τη μονομαχία με τον «Σταυροφόρο»!

Πριν φτάσει απέναντι στον Λάκη, ο Λαέρτης Κομνηνός (όπως ήταν το κανονικό του όνομα) είχε πάρει αμπάριζα.

Ως συγγραφέας που ζούσε στο δάσος και είδε τη σύζυγο και την κόρη του να βρίσκουν τραγικό θάνατο (από εμπρησμούς για να χτιστούν οικόπεδα) είχε ορκιστεί εκδίκηση.

Μπιμπίλας εναντίον… «Σταυροφόρου»: Η πιο σουρεάλ σκηνή δράσης στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης! (Vid)

Μόνο που ο Λάκης (αν και δεν του φαινόταν) αποδείχθηκε πολύ σκληρό καρύδι για ‘κείνον…

Στη θρυλική σκηνή λοιπόν της απόπειρας δολοφονίας το σκηνικό είναι από μόνο του υπερ-καλτ:

Το δωμάτιο είναι γεμάτο πυροσβεστήρες για το ξεκάρφωμα.

Επειδή όμως ο «Σταυροφόρος» δεν τα τρώει κάτι τέτοια, ετοιμάζεται να τον βγάλει από τη μέση.

Με στολή ιππότη, κράνος-σουρωτήρι και ρομποτική φωνή που θα έκανε τον Ρόμποκοπ να νιώθει… Ταμπάκης, του απευθύνει το αμείλικτο ερώτημα:

«Πόσες φωτιές έχεις βάλει από παιδί, Λάκη;»

Του ξεκαθαρίζει ότι «στο δικό μου δικαστήριο εγώ δικάζω και εγώ καταδικάζω».

Και παρόλο που κουβαλάει κοτζάμ σπαθί, επιχειρεί να τον καθαρίσει με… περίστροφο!

Μπιμπίλας εναντίον… «Σταυροφόρου»: Η πιο σουρεάλ σκηνή δράσης στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης! (Vid)

Μόνο που αντί να πεθάνει -μετά τη σφαίρα που δέχεται κατάστηθα- ο Μπιμπίλας μετατρέπεται σε Χαλκ Χόγκαν…

Υπό τους ήχους αγωνιώδους μουσικής, αρχίζει να εκτοξεύει κάδους και καρέκλες.

Του κάνει fatality με λαμπατέρ και αποτυγχάνει να τον πνίξει επειδή δεν βρίσκει… λαιμό λόγω του κράνους!

Όταν όμως ο «Σταυροφόρος» εντοπίζει ένα κόψιμο στο χέρι (που θα μπορούσε να έχει γίνει και κόβοντας κρεμμυδάκια) γίνεται έξαλλος.

Σηκώνεται με ύφος «τώρα τη γ….σες»!

Στην τελική του επίθεση όμως ο Λάκης έχει πάλι την απάντηση.

Και μ’ έναν πυροσβεστήρα που λες και πέταγε… υγρό πυρ αντί για αφρό, τον αναγκάζει σε άτακτη φυγή!

Ήταν ένα φινάλε αντάξιο της καλτίλας που προηγήθηκε.

Αλλά και αυτής που ακολούθησε μετά τη σύλληψη του «Σταυροφόρου».

Τότε που ο Ταξίαρχος Θεοχάρης πήρε την κατάσταση στα χέρια του.

Μπούκαρε στο κελί του Λαέρτη Κομνηνού (τον οποίο υποδυόταν ο Στάθης Ψάλτης).

Και με τεχνική αλά Σταχτοπούτα και γοβάκι, επιχείρησε… πρόβα κράνους για να επιβεβαιώσει πως ο κρατούμενος ήταν ένοχος.