Στέρεψαν τα λόγια για το Νο1 του Netflix...

Δε θέλουμε να πούμε κάτι για τις κορεάτικες action ταινίες, αλλά τούτη δω είναι πολύ χάλι...

Αναρωτιόμασταν πώς γίνεται να βρίσκεται το Lift για 3 εβδομάδες στην πρώτη και τη δεύτερη θέση στις ταινίες στο Netflix, αλλά μόλις είδαμε αυτό που είναι στο Νο1 από το Σάββατο, σκεφτήκαμε πως το Lift είναι ταινιάρα.

Το κορεάτικο σινεμά το γουστάρουμε για τον Μπονγκ Τζουν-Χο, για τον Παρκ Τσαν-Γουκ, για τον απελθόντα Κιμ Κι-Ντουκ, για το είδος του σινεμά που έκαναν αυτοί. Το Badland Hunters δεν είναι σίγουρα αυτό το είδος του σινεμά και είναι κάτι που δεν ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία των Κορεατών. Ή τουλάχιστον εμείς, ως πολύ δυτικοί, δεν μπορούμε να το αποδεχτούμε.

Ό,τι και να ισχύει, αυτό που θα δει κανείς στο Badland Hunters, είναι 4-5 καταπληκτικές σκηνές μάχης με έναν terminator τύπο που δε μασάει πουθενά, ενώ στην πορεία έχει και δύο τέτοιους στο team του. Είναι όμως όλες τόσο τραβηγμένες, που κάνουν ακόμα και σκηνές με τον Σβαρτσενέγκερ ή τον Σταλόνε να μοιάζουν πιο αληθινές.

Υποτίθεται ότι βρισκόμαστε σε έναν κόσμο μετα-αποκαλυπτικό, στη Νότια Κορέα, όπου ένας τεράστιος σεισμός έχει αφανίσει ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού και έχει διαλύσει τις κοινωνίες.

Οι επιζήσαντες ζουν ως επί το πλείστον σε καταυλισμούς και προσπαθούν να αντέξουν σε μέρη χωρίς υποδομές για πόσιμο νερό, τρώγοντας κατά βάση ερπετά που κυκλοφορούν ελεύθερα και σε μορφή κροκοδείλων ή υπερμεγέθων σαυρών.

Υπάρχουν και δύο σημεία πιο προνομιούχα. Ένα είναι το μέρος των περιθωριακών εγκληματιών που έχουν συστήσει συμμορίες και για χάρη του Μεγάλου Αφέντη, πηγαίνουν σε διάφορους καταυλισμούς για να αιχμαλωτίσουν ανθρώπους, νεαρά παιδιά κατά βάση, ώστε να πάρουν τα εύρετρα.

Ο Μεγάλος Αφέντης είναι ένας γιατρός που έχει συστήσει μια κοινωνία, Τα Διαμερίσματα την αποκαλούν, όπου πάνε άνθρωποι να δουλέψουν και να ζήσουν με αντάλλαγμα την αθανασία. Ή περίπου αυτή.

Ο γιατρός Γιανγκ τους έχει υποσχεθεί να αλλάξει το DNA τους και να τους κάνει ανθεκτικούς στην έλλειψη νερού. Γι’ αυτό φτιάχνει κάτι ενέσεις με συνδυασμένο DNA ανθρώπου και σαύρας και τις κουμπώνει σε κάποιους, δημιουργώντας ανθρώπους-ζόμπι. Τους σκοτώνεις και μένουν ζωντανοί, όπως τα ερπετά. Μέχρι να τους κόψεις το κεφάλι.

Ο Ναμ Σαν είναι ένας Κορεάτης Βαν Νταμ, ένας vigilante, που πάει να σώσει μια νεαρή κοπέλα από τον καταυλισμό του, την Χαν Σου-Να, και σε αυτή την πορεία πρέπει να σκοτώνει περισσότερους απ’ όσους ο Λέγκολας με τον Γκίμλι και τον Άραγκορν μαζί.

Μα με μπουκέτα, μα με σπαθιά και μαχαίρια, μα με όπλα, ο Ναμ Σαν είναι ασταμάτητος και μόνο ένας στο φινάλε του ψιλοβάζει δύσκολα, αλλά καταλήγει να του κόψει το κεφάλι πάνω στο σπασμένο τζάμι του παραθύρου.

Πολύ αίμα, πολύ σπλάτερ το Badland Hunters, πολύ σωματική επαφή, ωραίες λήψεις με περιστροφές στην κάμερα στις σκηνές μάχης, καλά εκπαιδευμένοι οι συμμετέχοντες, αλλά μόνο αυτό αξίζει στην ταινία. Οι ηθοποιοί δεν είναι στην καλύτερη τους ερμηνεία, για να το θέσουμε κομψά, ενώ και το σενάριο μας φαίνεται πολύ κακό.

Αν γενικά σας αρέσει το ξυλίκι και η αιματοχυσία, έχει άφθονη, πέφτουν μπουνιές και κλωτσιές που σπάνε κεφάλια, έχει εκνευριστικές φάτσες που θα σε κάνουν να απολαύσεις τα τιναγμένα τους μυαλά στον αέρα, τίποτα παραπάνω. Παρόλο που διαρκεί μόλις 110 λεπτά, η αίσθηση είναι σαν να είχε διάρκεια 130.