Όπως είχε γίνει γνωστό από τις αρχές του 2024, η τηλεοπτική σεζόν που θα έρθει, δεν θα είναι σαν την προηγούμενη. Η μείωση στις χορηγίες του ΕΚΟΜΕ θα φέρει λιγότερες παραγωγές. Δεν είναι όμως λίγες και πάλι, οι σειρές που θα δούμε. Ποια σειρά όμως ξεχωρίζει από τις νέες;
Αν μπορούσαμε, θα γράφαμε πάλι για την Κατάρα Της Τζέλας Δελαφράγκα. Αλλά επειδή για μας έχει κλειδώσει πως αυτή θα είναι η καλύτερη σειρά της επόμενης χρονιάς στην τηλεόραση, κοιτάμε τις υπόλοιπες παραγωγές για να βρούμε μια που μοιάζει πολλά υποσχόμενη.
Κανονικά, η επιλογή μας εδώ θα ήταν μια άλλη σειρά του ALPHA, το Να Με Λες Μαμά. Παρά το ότι μιλάμε πάλι για ένα πολύ σκληρό θέμα, μια μητέρα κι ένας πατέρας που κακοποιούν σωματικά το παιδί της και μια γυναίκα που συναντά το βασανισμένο κοριτσάκι και το παίρνει υπό την προστασία της αψηφώντας τον νόμο, η σειρά έχει ένα βασικό πλεονέκτημα.
Είναι σειρά 8 επεισοδίων. Μια κατεύθυνση που πρέπει να δουν όλες οι παραγωγές. Βασίζεται επίσης σε νοτιοκορεάτικη παραγωγή, άρα συνδέει την ελληνική μυθοπλασία με τη νοτιοκορεάτικη που είναι η Νο1 παγκοσμίως μετά την αμερικάνικη. Η πλοκή μας θυμίζει μια πιο σκοτεινή εκδοχή της ταινίας Ματίλντα πάντως.
Δεν θα βάλουμε όμως αυτή τη σειρά ως την πιο υποσχόμενη της επόμενης χρονιάς στην τηλεόραση. Θα βάλουμε μία άλλη στην οποία παίζει η Μαρία Κίτσου και πρόκειται για τη σειρά Μάγισσα: Φλεγόμενη Καρδιά, που είναι το prequel της σειράς που είδαμε στον ΑΝΤ1 τη σεζόν που πέρασε.
Η Μάγισα με την Έλλη Τρίγγου απογοήτευσε αρκετά, ήταν σε πολλά σημεία της ως και αστεία παραγωγή, κι ας έκανε νούμερα τηλεθέασης που την έφερναν αρκετές φορές στην πρώτη θέση της prime time ζώνης.
Το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι πήγαν να κάνουν μια τέτοια σειρά εποχής με όρους καθημερινής σαπουνόπερας. Σαπουνόπερα έγινε η Μάγισσα.
Γι’ αυτό και το prequel αποκτά ενδιαφέρον, διότι μαθαίνουμε πως ο Λευτέρης Χαρίτος και η παραγωγή θα αφήσουν στην άκρη στοιχεία που ήταν έντονα στη Μάγισσα, αλλά αρκετά ξένα προς τις ικανότητες των Ελλήνων ηθοποιών, και θα πάνε να επενδύσουν στα δυνατά στοιχεία της ελληνικής υποκριτικής σκηνής.
Βέβαια, πάλι θα κάνουν το σφάλμα των πολλών επεισοδίων, αυτή τη φορά το μπάτζετ είναι επίσης αρκετά μικρότερο σε σχέση με πέρσι, δεν θα καταλάβουν ποτέ οι δημιουργοί της μυθοπλασίας στην Ελλάδα πόσο λάθος κάνουν με τα πολλά επεισόδια.
Τέλος πάντων, αν καταφέρουν και το prequel να το κάνουν τόσο καχέκτυπο του Game of Thrones και να μην μάθουν από τα τόσα λάθη που έγιναν στη Μάγισσα, ας το κλείσουν το μαγαζί στην παραγωγή και ας κάνουν κάτι άλλο.
Είναι στη θεωρία κάτι το μοναδικό και διαφορετικό στην ελληνική μυθοπλασία, να κάνουμε σειρά εποχής τόσο μακρινής, οπότε είναι ως και υποχρέωση των συντελεστών να την κάνουν καλή. Να προσφέρουν, κυρίως, στους ηθοποιούς χρόνο να δουλέψουν τους ρόλους τους.
Δηλαδή δε γίνεται ο κ. Χαρίτος και οι λοιποί συντελεστές που ήταν και στις Άγριες Μέλισσες και στη Μάγισσα πέρσι, να μην το βλέπουν αυτό το πράγμα και να πηγαίνουν σε επεισόδια με το πανέρι.
Γιατί η πρώτη ύλη είναι καλή. Και το καστ έχει δείξει θεατρικά πώς μπορεί να απογειώσει έναν ρόλο. Ε, ας τους δοθούν οι κατάλληλες συνθήκες κι όχι να μαθαίνουν τις ατάκες τους 5 λεπτά πριν το γύρισμα!
Το ότι την τοποθετούμε σε αυτή την θέση, της πιο υποσχόμενης, οφείλουμε να το τονίσουμε, δεν βασίζεται στο trailer ή στις φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει από τα γυρίσματα, με την αισθητική να είναι κατωτάτου επιπέδου και να θυμίζει καρναβάλι στη Βενετία.