Κρίμα το hype: Η ελληνική σειρά που γκρέμισε με πάταγο τις υψηλές προσδοκίες που είχε δημιουργήσει
Βρείτε μας στο
Σειρές - Ταινίες

Η απογοήτευση της χρονιάς: Η ελληνική σειρά που γκρέμισε με πάταγο τις υψηλές προσδοκίες που είχε δημιουργήσει

Είχε ένα από τα μεγαλύτερα μπάτζετ, είχε την προοπτική, αλλά στο τέλος, τα έκανε ολίγον τι μαντάρα.
Menshouse Team

Πριν έναν χρόνο, ο ΑΝΤ1 έκανε μια αποστολή δημοσιογράφων στη Μάνη, για δημοσιογράφους, ώστε να δουν τα σκηνικά και ένα μέρος των γυρισμάτων για την πιο σημαντική του σειρά στην εποχή μετά τις Άγριες Μέλισσες.

Η Μάγισσα, και λόγω συντελεστών που ήταν πολλοί κοινοί με τις Άγριες Μέλισσες, μα κυρίως λόγω πλοκής, ιστορίας, πατούσε και με τα δύο πόδια στις ράγες μιας διαδρομής που ο τελικός της προορισμός ήταν η παταγώδης επιτυχία.

Αν δει κανείς την σεζόν που έκανε η σειρά, τα νούμερα τηλεθέασης, τότε σε καμία περίπτωση δε μπορεί να πει ότι πήγε από την παταγώδη επιτυχία στην παταγώδη αποτυχία. Τα νούμερα την τοποθετούν ακριβώς στη μέση, στο «δεν τα πήγε τόσο καλά, αλλά δεν τα πήγε κι άσχημα».

Εδώ όμως μπαίνει ο παράγοντας που λέει ότι αυτό για το οποίο προορίζεται κάτι, κρίνει και την τελική έκβαση. Αν κάτι προορίζεται να γίνει μέτριο και γίνει πολύ καλό, του αξίζουν περισσότερα εύσημα σε σχέση με κάτι που προορίζεται να γίνει τέλειο και γίνεται τέλειο. Το ένα εκπλήσσει, το άλλο δεν εκπλήσσει.

Η Μάγισσα λοιπόν εξέπληξε. Αλλά προς τα κάτω. Αν βάλουμε στη ζυγαριά και τα αντικειμενικά στοιχεία, αλλά και το promotion που έγινε για τη σειρά, το τελικό αποτέλεσμα δεν δικαίωσε και ήταν, σε αρκετές περιπτώσεις, ως και αστείο στα μάτια του θεατή που έχει πια κριτήριο, που έχει δει πολλές ξένες σειρές και μπορεί να καταλάβει πώς γίνεται τι.

Στην περσινή τηλεοπτική σεζόν, πολλές ήταν οι σειρές που απογοήτευσαν. Ο Σκαραβαίος στον ALPHA, Το Προξενιό της Ιουλίας στο ίδιο κανάλι, το Ναυάγιο στο MEGA, η Παραλία στην ΕΡΤ, η Έρημη Χώρα κ.α.

Αλλά ο κρότος από τη Μάγισσα ήταν πιο έντονος. Μια σειρά αυτής της εποχής, με μια αύρα Game of Thrones, αλλά με ακατάλληλα υλικά, δεν μπόρεσε να προκαλέσει ενθουσιασμό, κι ας είχε έναν σχετικά ικανοποιητικό μέσο όρο, με ένα 15-17% σε δυναμικό και γενικό, τηλεθέαση μεγαλύτερη από κάθε άλλη σειρά της ελληνικής τηλεόρασης.

Το μέγεθος της παραγωγής και αυτό που είδαμε σε κάποιες σκηνές μάχης, μαζί με την υψηλή ποιότητα των ηθοποιών που στη Μάγισσα κατέβηκε μερικά επίπεδα, καθιστούν τη Μάγισσα μια παραγωγή που έπεσε πολύ χαμηλότερα από τον πήχη κι ας συνεχίζει τη νέα χρονιά, με prequel ιστορία όμως.

Εάν κάνεις το πρώτο «ει» λάθος, δεν σώζεται: Η μοναδική λέξη που οι μισοί Έλληνες κάνουν 3 ορθογραφικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Εάν κάνεις το πρώτο «ει» λάθος, δεν σώζεται: Η μοναδική λέξη που οι μισοί Έλληνες κάνουν 3 ορθογραφικά

Μάλιστα, φαίνεται να υπάρχει μια κατεύθυνση να μειώσουν τις σκηνές μάχης και να ποντάρουν σε αυτά που μπορούν να κάνουν οι Έλληνες ηθοποιοί.

Το πρόβλημα βέβαια στη Μάγισσα είναι ότι τα στοιχεία της ιστορίας απαιτούν από τους ηθοποιούς να έχουν χρόνο να μελετήσουν να εκπαιδευτούν, να αφιερώσουν χρόνο σε αρκετές σκηνές. Πώς να συμβεί αυτό σε μια σειρά που είχε τόσα επεισόδια σε 9 μήνες, ενώ θα έπρεπε να έχει το πολύ 20;

Θέλουμε να ελπίζουμε πως δε θα γίνουν πολλά λάθη με το prequel, γιατί σίγουρα ένα θα γίνει και αφορά στον συνολικό αριθμό επεισοδίων. Αλλά αυτό στην ελληνική τηλεόραση δεν θα το γλυτώσουμε ποτέ.