«Απαράδεκτοι». Μια από τις πλέον πετυχημένες κωμικές σειρές όλων των εποχών στην ελληνική TV. Θα βρεις (πάρα) πολλούς που την τοποθετούν, δίχως δεύτερη σκέψη, στο Νο1 στη λίστα των προσωπικών best of τους. Δήμητρα Παπαδοπούλου, Σπύρος Παπαδόπουλος, Γιάννης Μπέζος και Βλάσης Μπονάτσος πρωταγωνίστησαν σε κάτι το μαγικό. Kάτι που όσο χρόνια και να περάσουν διατηρεί αναλλοίωτη την ασύγκριτη φρεσκάδα και τη ζωντάνια που έφερε στα πράγματα, ορίζοντας για πάντα ένα «πριν» και ένα «μετά».
Ναι. «Απαράδεκτοι» λες και αυτό φτάνει για να σχηματιστεί ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του συνομιλητή σου. Ακόμα και σε νεότερους ηλικιακά, που κάλλιστα μπορεί να ήταν αγέννητοι όταν προβλήθηκε η σειρά πρώτη φορά, στις αρχές των 90’s. Η σειρά, μέσω των επαναλήψεων και του YouTube πήρε δεύτερη ζωή ή πιο σωστά, παράτεινε την ήδη υπάρχουσα καθώς ποτέ δεν σταμάτησε να αποτελεί σημείο αναφοράς.
Μια μεγάλη απορία που έχουν πολλοί είναι γιατί οι «Απαράδεκτοι» δεν πήγαν παραπέρα από την 2η σεζόν. Έσκιζαν σε τηλεθέαση στο MEGA, είχαν κάνει τεράστιο σουξέ. Η εξήγηση δόθηκε χρόνια αργότερα. Και την έχουμε ξανακαταθέσει αναλυτικά στο Menshouse. Ήταν η Δήμητρα Παπαδοπούλου, η δημιουργός της σειράς, που είπε το «ως εδώ». Επειδή ένιωθε πως ό,τι έπρεπε να ειπωθεί είχε ειπωθεί και πως ενδεχόμενη συνέχεια θα έριχνε το επίπεδο.
Άλλωστε και η διαχείριση της ξαφνικής επιτυχίας δεν είναι απλό πράγμα. Κάθε άλλο. Φέρνει πράγματα που εμείς απ’ έξω ούτε καν φανταζόμαστε. Νομίζουμε πως όλα είναι μέλι – γάλα, επειδή ξάφνου σε ξέρουν όλοι, σε αγαπούν τόσοι. Δεν είναι και απαραίτητο αυτό. Η Δήμητρα Παπαδοπούλου, ως καλεσμένη του Νίκου Χατζηνικολάου στην εκπομπή «Ενώπιος Ενώπιω» είχε σταθεί ακριβώς σε αυτό το τίμημα της διασημότητας που έχουμε την τάση να υποτιμάμε ή να παραγνωρίζουμε:
«Δεν εισέπραξα την επιτυχία που έκαναν οι “Απαράδεκτοι” πάρα πολύ φυσιολογικά. Ταράχτηκα πολύ γιατί ήμουν ένα πολύ μοναχικό και περιθωριακό παιδί στα Εξάρχεια με πολύ κλειστές παρέες, αλλού ντ’ αλλού και ξαφνικά με αυτό περπατούσα στον δρόμο και μου έλεγαν όλοι “γεια σου Δήμητρα”. Κάτι που δεν είναι απλό για έναν άνθρωπο που ζει στο περιθώριο. Τα έπαιξα! Εκεί ήταν πολύ μεγάλο δώρο για να μπορέσω να το διαχειριστώ για την ηλικία και το background μου» είχε πει αρχικά και συνέχισε:
«Κρύφτηκα, σηκώθηκα και έφυγα, πήγα στο σπίτι μου, έκανα ψυχοθεραπεία και σκεφτόμουν πώς θα διαχειριστώ όλο αυτό το πράγμα. Που ενώ ήμουν ένα παιδί που μπορούσα να πάω κάπου, να κάνω πλάκα στον απέναντι και να του πω πως είμαι αρχαιολόγος, ξαφνικά δεν μπορούσα να το κάνω γιατί με ήξεραν όλοι. Άρα αυτό με καπέλωνε και δεν μπορούσε να βγει ούτε η τρέλα μου, ούτε η προσωπικότητα μου και δεν μπορούσα να περάσω ωραία. Άμα δεν μίλαγα στους ανθρώπους, με έλεγαν σνομπ που εν τω μεταξύ δεν είμαι και πολύ κοινωνική».
Σε κάθε περίπτωση η απόφασή της να μην πάει σε 3η σεζόν η σειρά δεν ήταν καθόλου εύκολη, προφανώς. Ούτε απαραίτητα ευκολοχώνευτη στους υπόλοιπους συντελεστές. Να, για παράδειγμα, η παραγωγός Φρόσω Ράλλη ένιωσε να χάνει τη γη κάτω από τα πόδια της όταν έμαθε τα καθέκαστα. Της κόστισε, πολύ. Με τα δικά της λόγια: «Εγώ όταν τελείωσαν οι “Απαράδεκτοι” έκανα μαύρα Χριστούγεννα, έκλαιγα με λυγμούς. Θυμάμαι ότι ήταν παραμονή Χριστουγέννων», έχει αναφέρει σε παλαιότερη συνέντευξή της.
Πάντως τελικά συμφώνησε με την επιλογή της Παπαδοπούλου και την στήριξε απόλυτα – όσο και αν δεν της άρεσε ως εξέλιξη: ««Δεν ήθελε παραπάνω η Δήμητρα και πολύ καλά έκανε και είπε τέλος. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να το ξεχειλώσουμε, ήταν αυτό που ήταν. Νιώθεις μέσα σου ότι πρέπει να σταματήσει. Σκέψου να παιζόταν πέντε χρόνια, πόσο χάλια θα έβγαινε μετά».