Με βαθμολογία από 9 και πάνω: Οι 5 καλύτερες σειρές του 2025 που πρέπει να ξεκινήσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς

Αν το «άριστα» είχε τηλεοπτικό πρόσωπο

Εντάξει λοιπόν, θα στο πούμε εξ αρχής για να είμαστε (πιο) τίμιοι απέναντί σου. «Κλέψαμε» ελαφρώς στον τίτλο. Εάν ως βάση πάρουμε το IMDb, τότε μόνο μία σειρά από τις εκλεκτές που έπονται κάτωθι έχει όντως βαθμολογία από 9 και πάνω (9,1 για την ακρίβεια). Στην ουσία όμως και οι άλλες, όλες, εκεί κοντά (θα έπρεπε να) κινούνται, για τόσο αξίζουν. Γιατί είναι καταπληκτικές, πολύ πάνω του μέσου όρου. Και είναι, στα μάτια μας, τα best of του 2025. Αξίζοντας κάθε δευτερόλεπτο του χρόνου που θα τους διαθέσεις.

Είναι το reboot του θρυλικού Dexter (το 9,1 που σου λέγαμε παραπάνω). Είναι μια ιατρική σειρά που θυμίζει τις κορυφαίες του είδους. Είναι το εν εξελίξει «καυτό» νέο δημιούργημα του mr. Breaking Bad. Είναι ο 2ος κύκλος μιας εκ των πιο ιδιοφυών τηλεοπτικών ιδεών ever. Είναι και ο Σεθ Ρόγκεν σε διαολεμένη φόρμα. Είναι 5 σειρές που το play δεν συστήνεται απλώς. Επιβάλλεται.

Παρεμπιπτόντως, μόλις διαπιστώσαμε πως δεν βάλαμε καθόλου Netflix. Και δεν είναι πως δεν έβγαλε καλές σειρές φέτος το σταθερά νο1 της αγοράς στο streaming περιεχόμενο – βλέπε το πολυσυζητημένο Adolescence για παράδειγμα. Όμως, τι να κάνουμε, ο ανταγωνισμός είχε πράγμα καλύτερο. Συγκριτικά, στο ζύγι. Γι’ αυτό και δεν βάλαμε ούτε το Paradise του Disney+. Που ήταν γενικώς πολύ καλό, αλλά μόνο με ένα επεισόδιο (το προτελευταίο) για «9 και πάνω».

Οι 5 καλύτερες σειρές του 2025

Dexter: Resurrection (Cosmote TV)

Αγγίζει την τελειότητα; Ω ναι. Και δεν είναι πως μας θολώνει την κρίση η νοσταλγία για την αναγέννηση ενός θρυλικού franchise, του serial killer της καρδιάς μας (κοίτα που γίνεται τελικά να γραφτεί αυτή η πρόταση). Είναι πως η σειρά εφηύρε ξανά τον εαυτό της.

Σεβάστηκε απολύτως την κληρονομιά της και κατάφερε να πάει στο «βήμα παραπάνω» διορθώνοντας τις ατέλειες της. Είναι σαν έναν πολύ μεγάλο ποδοσφαιριστή που νόμιζες ξοφλημένο, κι όμως αυτό όχι μόνο επέστρεψε, αλλά πέτυχε το γκολ που χάρισε στην ομάδα του το Champions League. ‘Η κάτι τέτοιο. Το έπιασες, θαρρούμε, το νόημα.

Διάβασε ΕΔΩ την αναλυτική κριτική μας για τη σειρά

The Pitt (Vodafone TV)

Στην Εντατική, House, Grey’s Anatomy, και τώρα αυτό, ένα καινούριο instant classic στην κατηγορία «ιατρικές σειρές». Η τηλεοπτική απεικόνιση αυτού του χωροχρονικού συνεχούς στο όριο του «ζωή ή θάνατος». Η προσπάθεια που κάνουμε ως θεατές να ξορκίσουμε τη συνειδητοποίηση του πόσο εύθραυστοι είμαστε μέσα από ηρωικές προσπάθειες λαμπρών επιστημόνων, καθημερινών ηρώων  – έστω μυθοπλαστικά γεννημένων. Μια σειρά–εθισμός που δικαίως σάρωσε στα ΕΜΜΥ.

Διάβασε ΕΔΩ την αναλυτική κριτική μας για τη σειρά

Pluribus (Apple TV)

Αρκούν 2 επεισόδια για να το βάλουμε στις τοπ σειρές του 2025; Και με το παραπάνω. Το όραμα, η ιδιοφυής ιδέα, ο τρόπος, όλα είναι «εδώ», στο «όπως πρέπει». Ο Βινς Βίλιγκαν μετά το Breaking Bad και το Better Call Saul συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει με το πόσο καλός είναι σε αυτό που κάνει και αποτελεί σταθερά και πάντα τη μεγαλύτερη εγγύηση. Η προϋπηρεσία του στην TV μάλιστα έχει δείξει πως πάντα όσο περνάει ο καιρός βρίσκει τρόπο να κάνει τα δημιουργήματά του, καλύτερα. «Συμβαίνει τώρα» αυτό το τηλεοπτικό θαύμα. Πιστοί δηλώνουμε, ήδη.

Διάβασε ΕΔΩ τι περιμέναμε – και όντως είδαμε – από τη σειρά

Severance (Apple TV)

Η πρώτη σεζόν ήταν μια τηλεοπτική εποποιΐα, μια δυστοπία που δεν μπορούσες να ξεφύγεις από τη μέγγενή της. Είναι πολύπλοκο ως σύλληψη, αλλά αν του αφεθείς, αν απαιτείς και κάτι που σε κάνει να σκέφτεσαι όχι μόνο να το βλέπεις, δεν θα το μετανιώσεις κατ’ ελάχιστο. Ένα πλήρες καλλιτεχνικό πακέτο, δεν υπάρχει το παραμικρό σημείο που να υστερεί. Πέρασαν 3 χρόνια για να έχουμε καινούριο υλικό, αλλά θα περιμέναμε… άλλα τόσα για κάτι τόσο καλό. Δημιουργικά, αισθητικά, ερμηνευτικά, σεναριακά.

The Studio (Apple TV)

Το να βρεις καλή κωμωδία στις μέρες μας είναι τόσο σπάνιο που γίνεται υπερπολύτιμο. Μόνο ο Σεθ Ρόγκεν θα μπορούσε να τα καταφέρει, τελικά. Γιατί γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του την πολιτική ορθότητα, γιατί αυτοσαρκάζεται και επειδή αφήνει τον εαυτό του ελεύθερο, καλλιτεχνικά,  δημιουργικά. Είναι αληθινός, είναι ειλικρινής και αυτό το εισπράττουμε όλοι εμείς.

Εδώ υποδύεται τον Ματ Ρέμικ, τον νέο επικεφαλής ενός στούντιο κινηματογραφικών παραγωγών και «στραπατσάρει» ως εκεί που δεν παίρνει τη σοβαροφάνεια του Χόλιγουντ. Η επιλογή να γυριστεί η σειρά με την τεχνική του μονοκάμερου απογειώνει την όλη εμπειρία, μας κάνει να νιώθουμε πως δεν την βλέπουμε απλώς, αλλά την βιώνουμε από μέσα όλη αυτήν την «τρέλα». Καλογραμμένο σενάριο που κεντάει, επικά γκεστ (όπως αυτά των Μάρτιν Σκορτσέζε και Σαρλίζ Θερόν), τραγελαφικές καταστάσεις, φίλε Σεθ, είσαι πολύ μπροστά.