Το Call Me By Your Name είναι απόλυτος κυρίαρχος στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα. Μιας και αποδώσαμε ξεχωριστά τα εύσημα για το αριστούργημα του Luca Guadagnino, τώρα είναι η στιγμή να αφιερώσουμε μερικές αράδες στην Annette Bening που δεν πεθαίνει στο Λίβερπουλ, στον Ai Wei Wei και – αναγκαστικά – στο 50 Shades Freed.
Τα Αστέρια δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ (Film Stars Don’t Die In Liverpool)
2017/ Βιογραφική/ 105′
Σκηνοθεσiα: Paul McGuigan
Με τους: Annette Bening, Jamie Bell, Vanessa Redgrave, Julie Waters, Stephen Graham
Ένα χρόνο μετά την polaroid ταινία 20th Century Women, η Annette Bening καταθέτει ακόμα μια ερμηνεία-υπόδειγμα. Γεμάτη με συναίσθημα, γεμάτη με σωστούς χειρισμούς γύρω από κάθε ανθρώπινη αντίδραση. Ως Gloria Grahame, διάσημη ντίβα του 1950, αποφασίζει να καταργήσει τις κοινωνικές λογικές και να επιτρέψει στον εαυτό της να ερωτευτεί έναν νεότερο άντρα. Μαζί με τον Peter Turner, ο οποίος είναι και η πηγή των πληροφοριών για την Gloria, πέρασαν 11 χρόνια μαζί. Ο Peter μεγάλωσε μαζί της. Το 1981 είναι η χρονιά που μαθαίνει ότι έχει καρκίνο στο στήθος και πάει να μείνει στο πατρικό του σπίτι στο Λίβερπουλ. Εκεί άφησε και την τελευταία της ανάσα.
Το Τα Αστέρια δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ αποτελεί μια βιογραφική ταινία απ΄αυτές που δεν έχουν ανάγκη κανένα εφέ. Αφήνονται στην δύναμη του χαρακτήρα και σαφώς στο πως την αναπαριστά η ηθοποιός. Η Annette Bening είναι μια οπτασία αισθήσεων για τον θεατή.
Ανθρώπινη Ροή (Human Flow)
2017/ Ντοκιμαντέρ/ 140′
Σκηνοθεσία: Ai Wei Wei
Είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους καλλιτέχνες παγκοσμίως. Το κινεζικό κράτος προσπαθεί συνέχεια να τον φιμώσει, αλλά ο Ai Wei Wei είναι ένας χείμαρρος. Έχοντας περάσει ένα χρόνο της ζωής του σε 23 διαφορετικά κράτη, ο Wei Wei αποτυπώνει το προσφυγικό πρόβλημα με τον δικό του τρόπο. Όχι μόνο την περίπτωση των Σύριων που καταφθάνουν σε Ελλάδα και Ιταλία. Αλλά και πολλών ακόμα. 65 εκατομμύρια άνθρωποι παράτησαν τη γη τους. Μόνο στον Β΄Παγκόσμιο είχαμε παραπάνω ανθρώπους. Αφγανιστάν, Γαλλία, Ελλάδα, Συρία, Ιράκ, Γερμανία, Ιταλία. Τόσες και άλλες τόσες χώρες δημιουργούν ένα τεράστιο μονοπάτι απόγνωσης, ανάγκης για ελπίδα και ενός χαμόγελου που υπάρχει γιατί δεν αντέχει να αφήσει τη θέση του στον πόνο.
Ημερολόγιο Φόνων (The Limehouse Golem)
2016/ Θρίλερ/ 109′
Σκηνοθεσία: Juan Carlos Medina
Με τους: Olivia Cooke, Douglas Booth, Billy Nighy, Maria Valverde, Eddie Marsan
Κλασσικό βρετανικό θρίλερ με την αύρα της βικτοριανής εποχής. Τότε είναι που ο ντετέκτιβ Kildare θα κληθεί να εξιχνιάσει μια σειρά από δολοφονίες που έχουν ένα κοινό στοιχείο: τον ίδιο δράστη. Ο δολοφόνος αφήνει πάντοτε ένα μήνυμα γραμμένο με το αίμα των νεκρών. Η Scotland Yard αναθέτει στον Kildare να βρει τον θύτη, αλλά τα πράγματα απλώνονται μπροστά του με τέτοιο τρόπο που αντιλαμβάνεται ότι τον πήραν για να αποτύχει και να αποτελέσει τον εύκολο στόχο. Ένας μάρτυρας που εμφανίζεται από το πουθενά θα του δώσει το πάτημα που χρειάζεται για να φτάσει στη λύση.
Πενήντα αποχρώσεις του γκρι: Απελευθέρωση (Fifty Shades Freed)
2018/ Αισθηματική/ 105′
Σκηνοθεσία: James Foley
Με τους: Dakota Johnson, Jamie Dornan, Rita Ora, Brant Daugherty
Όσοι έχουν καταλάβει πως κατάφερε να φτάσει αυτό το στόρι σε τρίτη ταινία, να σηκώσουν το χέρι. Άλλη μια άνευρη, άλλη μια ανούσια δημιουργία για το Fifty Shades. Ο κύριος Grey και η Anastasia έχουν πια αφήσει πίσω τους την προηγούμενη ζωή τους κι έχουν απομακρυνθεί απ΄όλα. Είναι ο ένας για τον άλλον και τούμπαλιν. Μόνο που αυτά τα πράγματα δεν έρχονται ποτέ έτσι απλά. Πάντοτε εμφανίζονται εκείνα τα κρυμμένα μυστικά που έρχονται για να διαταράξουν και να θέσουν σε κίνδυνο το happy ending που αποζητούν.