Ότι σύντομα θα γυρίζουμε το βλέμμα μας και οπουδήποτε κι αν κοιτάξουμε, θα βλέπουμε ή χώρο εστίασης ή boutique ξενοδοχείο, το έχουμε καταλάβει. Αυτό που δεν ξέραμε-τε είναι ότι ως το 2030 σε όλη την Ελλάδα θα έχουν ολοκληρωθεί ξενοδοχειακές μονάδες 5αστερης λογικής.
Είτε μιλάμε για luxury boutique hotels, είτε για restorts, είτε για all-inclusive 5-άστερα, το βέβαιο είναι πως τόσο η Αθήνα, όσο και η Πελοπόννησος με τα νησιά των Κυκλάδων και μερικά ακόμα, θα είναι όχι απλώς απλησίαστα, αλλά δε θα μπορούμε να τα κοιτάζουμε ούτε με τηλεσκόπιο. Δε θα μπορούμε καν να περάσουμε στα ανοιχτά του λιμανιού τους.
Πρώτη απ’ όλους η Κρήτη, όπου οι επενδύσεις διαδέχονται η μία την άλλη, κυρίως σε Χανιά και Λασίδι. Από φέτος κιόλας, αλλά σε πιο εντατικό βαθμό από το 2025, η Κρήτη θα γίνει ένας τόπος γέννησης υπερπολυτελών ξενοδοχείων, η Εχίδνα της ξενοδοχειακής πολυτέλειας και της φιλοξενίας υψηλότατου επιπέδου.
Ο όμιλος Intercontinental είναι ένας από αυτούς που γλυκοκοιτάζουν την Κρήτη και κάνουν γερό μπάσιμο από φέτος με το Intercontinental Resort Crete στον Άγιο Νικόλαο, δίπλα στο ήδη πολυτελές Niko Seaside Resort.
Στον Άγιο Νικόλαο υπάρχει και το εντυπωσιακό Wyndham Grand Crete Mirabello Bay, μέλος μιας μεγάλης αλυσίδας ξενοδοχείων που διαχειρίζεται η Zeus International υπό τον κ. Σιγανό.
Στα Χανιά θα κάνει πρεμιέρα του χρόνου το ολοκαίνουριο «JW Marriott Crete Resort & Spa», όπου θα εγκαινιαστεί και η παρουσία της αλυσίδας των JW Marriott για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.
Την επόμενη σεζόν θα κάνει την εμφάνιση της στο νησί και η ταμπέλα της Rosewood Hotels & Resorts, μιας μπράντας φημισμένης για τα ξενοδοχεία πολυτέλειας που διαθέτει. Το Blue Palace Resort and Spa είναι αυτό που θα εντάξει στον «στόλο» της.
«Πόδι» θα πατήσει στο νησί και η 1 Hotels, αλυσίδα γνωστή για την sustainable φιλοσοφία της. Με το 1 Hotels & Homes στην Ελούντα, θα ανοίξει για πρώτη φορά τα φτερά της στην ελληνική αγορά και σίγουρα θα κάνει και 2η κίνηση σε κάποιο νησί.
Και ο όμιλος Radisson όμως βλέπει στην Κρήτη μεγάλο κέρδος και ευκαιρίες κι έτσι θα κάνει την κίνησή του το 2025 στο νησί, αφού πρώτα ολοκληρώσει το πλάνο του για Μύκονο, Σαντορίνη, Σκιάθο, Αθήνα και ως το τέλος της δεκαετίας στην Πελοπόννησο.
Η Πελοπόννησος είναι το 2ο μέρος με μεγάλη πέραση στις ξένες αλυσίδες και στα επόμενα 3-4 χρόνια θα δούμε σε διάφορα σημεία της να εμφανίζονται ξενοδοχεία του ομίλου Intercontinental, της Waldorf Astoria που ανήκει στον όμιλο Hilton, ενώ και το 4 Seasons θέλει να επεκταθεί και να αυξήσει τον ανταγωνισμό σε μια περιοχή που έχει το Amanzoe στο Πόρτο Χέλι και το W Costa Navarino.
Εκτός αυτών των δύο, η Πάτμος είναι πολύ δημοφιλής, ενώ αναμενόμενο είναι η Πάρος, η Μύκονος και η Σαντορίνη να γίνουν πεδία δόξης λαμπρά για ανάδυση της high luxury φιλοξενίας.