Mετά το περιστατικό με τη διακοπή και την εισβολή στη σκηνή, κατά τη διάρκεια της παράστασης του Χριστόφορου Ζαραλίκου στο θέατρο Τζένη Καρέζη, η τηλεπερσόνα και δημοσιογράφος Σάσα Σταμάτη υπήρξε πρωταγωνίστρια ακόμα ενός επεισοδίου σε χώρο θεάτρου. Αυτήν τη φορά χωρίς να συνοδεύεται από αρκετούς άνδρες και με εντελώς διαφορετικό τρόπο προσέγγισης από τους ανθρώπους του θεάτρου που επισκέφτηκε.
Στα γεγονότα που εξελίχθηκαν στις πρώτες θέσεις του θεάτρου Ακροπόλ, λίγο πριν ξεκινήσει η παράσταση «Ο Κουρέας της Σεββίλης» με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, η κα Σταμάτη δεν είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο «επεισόδιο». Ούτε είχε κάμερα να την καταγράφει. ούτε συνοδεία να την ακολουθεί. Ήταν μόνη στις μπροστινές θέσεις του θεάτρου όταν πολύ ευγενικά μία ταξιθέτρια την ειδοποίησε ότι ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος δε θα ξεκινούσε την παράσταση αν η ίδια δεν αποχωρούσε.
Η ίδια αποχώρησε, το περιστατικό έγινε γνωστό από δημοσιογράφους και έκανε το λογικό «μπαμ» που περίμεναν όλοι μετά από την προσπάθεια της δημοσιογράφου να φιμώσει και επιτεθεί σε καλλιτέχνη κατά τη διάρκεια παράστασής του επειδή τα κείμενά του ήταν καυστικά σε πρόσωπα του ευρύτερου περιβάλλοντός της.
Αυτό που δεν έμαθαν όμως οι δημοσιογράφοι και οι χρήστες των social media είναι ότι η Σάσα Σταμάτη κατάφερε να δει την παράσταση στο Ακροπόλ; Πώς; Μα φυσικά χρησιμοποιώντας πανέξυπνες τακτικές αποπροσανατολισμού, μεταμορφώσεων και oφθαλμαπάτης για να ξεφύγει από το άγρυπνο βλέμμα του ηθοποιού και των ταξιθετριών του οι οποίοι την περίμεναν να επιστρέψει.