«Ο πιο μισητός άνθρωπος στο ίντερνετ»: Netflix, κάνε το θαύμα σου... (Vid)
Βρείτε μας στο

Είναι, πια, ένας (διαφορετικού είδους) «πόλεμος». Μία αέναη, θαρρείς, μάχη για το ποιος θα καταφέρει να κάνει δικούς του τους περισσότερους συνδρομητές παγκοσμίως, με απώτερο στόχο, φυσικά, το μεγαλύτερο κέρδος. Ένα μπρα-ντε-φερ μεταξύ αρκετών διαφορετικών χεριών, το οποίο θα καθορίσει ποιος είναι ο τελικός νικητής.

Πράγματι, η κόντρα για την ανάδειξη της κορυφαίας streaming πλατφόρμας μαίνεται με περισσότερη ζέση από ποτέ, καθώς μετά και την επέκταση του Disney+ (που προσφάτως έκανε εντυπωσιακό «ντεμπούτο» και στη χώρα μας) αλλά και του HBO Max, τα πράγματα δυσκολεύουν για τους… παραδοσιακούς παίκτες, όπως το Netflix και το Amazon Prime.

Για την ώρα (όπου «ώρα», τα τελευταία πολλά χρόνια) το Netflix παραμένει η νο1 πλατφόρμα σε όλο τον κόσμο, με περισσότερους από 220 εκατομμύρια συνδρομητές, με το Prime (175.000.000) και το Disney+ (138.000.000) ν’ ακολουθούν.

«Ο πιο μισητός άνθρωπος στο ίντερνετ»: Netflix, κάνε το θαύμα σου... (Vid)

Παρά το γεγονός πως διατηρεί τα πρωτεία, ωστόσο, δεν είναι όλα ρόδινα στον κόσμο του Netflix, το οποίο βλέπει την τελευταία διετία να χάνει συνδρομητές (ή, στην καλύτερη, να μην αυξάνονται με τον επιθυμητό ρυθμό). Έτσι, καταφεύγει σε «τρικ» τύπου Stranger Things, με την επιλογή του να σπάει τις σεζόν των δημοφιλέστερων σειρών του στα δύο μέρη ν’ αποτελεί έναν τρόπο να διατηρήσει ζεστούς αυτούς που πληρώνουν για τις υπηρεσίες του.

Το Netflix, ωστόσο, έχει ακόμα έναν άσο στο μανίκι του και δεν είναι άλλος από τα μυριάδες, και πάσης «φύσεως», ντοκιμαντέρ. Η πλατφόρμα ποντάρει πάρα πολλά στη μεταφορά αληθινών ιστοριών στην μικρή οθόνη του θεατή, καθώς είναι από τα προγράμματα που πουλάνε πάρα πολύ. Και, αν μη τι άλλο, το Netflix ξέρει το πώς να φτιάχνει ενδιαφέροντα ντοκιμαντέρ.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο έναν ενθουσιασμό τον έχουμε για το “The most hated man on the internet”, που θα είναι διαθέσιμο από τις 27 Ιουλίου.

«Ο πιο μισητός άνθρωπος στο ίντερνετ»: Netflix, κάνε το θαύμα σου... (Vid)

Η ιστορία του «Πιο μισητού ανθρώπου στο διαδίκτυο», για όσους δεν την ξέρετε, είναι πραγματικά σοκαριστική: ο Χάντερ Μουρ δημιούργησε το 2010 τον ιστότοπο “Is Anyone Up” , στον οποίον κάθε χρήστης μπορούσε ν’ ανεβάζει «ροζ» σκηνές και φωτογραφίες των πρώην/νυν συντρόφων τους (ή και άγνωστων στους ίδιους ατόμων, των οποίων τις προσωπικές στιγμές είχαν στην κατοχή τους), χωρίς, φυσικά, την συγκατάθεσή τους.

Επρόκειτο ξεκάθαρα για ένα site που είχε ως αποκρουστική θεματολογία του το revenge pοrn στην πιο ακραία μορφή του, καθώς πέραν του υλικού αυτού καθεαυτού, στον ιστότο «ανέβαιναν» οι προσωπικές πληροφορίες των ατόμων που απεικονίζονταν, συμπεριλαμβανομένων ονομάτων και διευθύνσεων- όλα τους είχαν κοινοποιηθεί δημόσια!

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό η ζωή των ανθρώπων που έγιναν, εν αγνοία τους, οι «πρωταγωνιστές» του isanyoneup.com καταστράφηκε εν μία νυκτί, με πολλούς/ πολλές να στέλνυουν προσωπικό μήνυμα στον Μουρ ζητώντας του να «κατεβάσει» το περιεχόμενο.

Η συνηθέστερη απάντησή του; «LOL, δεν κατεβάζω τίποτα. Είμαι ο καταστροφέας της επαγγελματικής σας ζωής».

«Ο πιο μισητός άνθρωπος στο ίντερνετ»: Netflix, κάνε το θαύμα σου... (Vid)

Η ιστορία του «Πιο μισητού ανθρώπου στο ίντερνετ» έγινε ευρύτερα γνωστή μετά από ένα άρθρο του πασίγνωστου Rolling Stone, που έγραφε λεπτομερώς το πώς δημιούργησε τον συγκεκριμένο ιστότοπο ο Μουρ.

Το εντελώς παράλογο του πράγματος έγκειται στο ότι ένα τέτοιο site κατάφερε να παραμείνει ανοιχτό για 16 ολόκληρους μήνες διαλύοντας την καριέρα και την ζωή πολλών ανθρώπων, καθώς ο ιδρυτής του ισχυριζόταν ευθαρσώς πως «Προστατεύομαι από τους ίδιους νόμους που έχει και το Facebook».

Η σελίδα εν τέλει έκλεισε μετά από τον ακούραστο αγώνα μίας μητέρας ενός εκ των θυμάτων, η οποία είχε ορκιστεί να στείλει στη φυλακή τον Χάντερ Μουρ, όπως και, εν τέλει, έγινε- αλλά όχι για όσο διάστημα, ενδεχομένως, φαντάζεστε.

Προς αποφυγή των όποιων spoilers για όσους δεν γνωρίζουν το στόρι σταματούμε εδώ, εκφράζοντας απλά τη δεδομένη επιθυμία μας το ντοκιμαντέρ των 3 επεισοδίων να μας κάνει να τρίβουμε τα μάτια μας (με την καλή έννοια και όχι λόγω αιφνίδιας νύστας).

Netflix, κάνε το θαύμα σου.

Ζητάμε πολλά;