«Δεν υπήρχε χώρος για 2 βασίλισσες σε 1 βασίλειο»: Η επιστροφή της Αλίκης που έκανε την Καρέζη να φύγει οργισμένη
Βρείτε μας στο

Το πέρασμα της Αλίκης Βουγιουκλάκη από την εταιρεία «Καραγιάννης-Καρατζόπουλος» στα τέλη της δεκαετίας του ’60 αποδείχθηκε βραχύβιο. Πολύ σύντομα η «Εθνική Σταρ» επέστρεψε στην «αγκαλιά» της «Φίνος Φιλμς», οδηγώντας το «αντίπαλο δέος», δηλαδή την Τζένη Καρέζη στην απόφαση να κάνει το ανάποδο «δρομολόγιο».

Για τις σχέσεις των δύο δημοφιλών ηθοποιών έχουν ακουστεί κι έχουν γραφτεί πολλά, με τον μύθο και την πραγματικότητα να έχουν μπλεχτεί τόσο πολύ ώστε να είναι δύσκολο να τα ξεχωρίσει κανείς. Το σίγουρο είναι ότι αν και υπηρέτησαν σε μεγάλο βαθμό το ίδιο είδος κινηματογράφου, το έκαναν με διαφορετικό τρόπο, κρατώντας παράλληλα και… αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ τους.

Αυτές οι αποστάσεις μεγάλωσαν το 1967 όταν εντελώς ξαφνικά η Αλίκη Βουγιουκλάκη (μαζί με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ) αποφάσισαν να αλλάξουν κινηματογραφική στέγη και να πάρουν «μεταγραφή» στην νέα εταιρεία παραγωγής «Καραγιάννης-Καρατζόπουλος». Ωστόσο η παραμονή τους αποδείχτηκε βραχύβια καθώς η Ελληνίδα ηθοποιός γύρισε μόλις τρία φιλμ, «Το πιο λαμπρό αστέρι» που αποδείχθηκε τεράστια εμπορική επιτυχία, «Το κορίτσι του λούνα παρκ» και το «Η αγάπη μας», πριν τελικά επιστρέψει –επίσης εντελώς αναπάντεχα» στην «Φίνος Φιλμ».

Αυτή η κίνηση φαίνεται ότι θορύβησε την Τζένη Καρέζη η οποία πλέον –έστω και για μικρό χρονικό διάστημα- ήταν η απόλυτη κυρίαρχος του στούντιο, τουλάχιστον στο δικό της είδος, αφού δυνατό όπλο στη «φαρέτρα» του ήταν και η Ζωή Λάσκαρη.

«Δεν υπήρχε χώρος για 2 βασίλισσες σε 1 βασίλειο»: Η επιστροφή της Αλίκης που έκανε την Καρέζη να φύγει οργισμένη

Η αντίδραση του «έτερου πόλου» υπήρξε άμεση…

Αμέσως μετά την εγκυμοσύνη της και την γέννηση του γιου της, Κωνσταντίνου στις 25 Απριλίου 1969 (περίπου την ίδια περίοδο που και η Αλίκη Βουγιουκλάκη κυοφορούσε τον Αλέξανδρο) η Τζένη Καρέζη ετοιμάστηκε για το δικό της μεγάλο come-back, το οποίο όμως δεν θα γινόταν για λογαριασμό της «Φίνος Φιλμς».

Παίκτης προπονητή: Το αθόρυβο πολυεργαλείο του ΠΑΟΚ, στα δύσκολα είναι πάντα εκεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Παίκτης προπονητή: Το αθόρυβο πολυεργαλείο του ΠΑΟΚ, στα δύσκολα είναι πάντα εκεί

Έτσι κι αλλιώς οι Καραγιάννης και Καρατζόπουλος, έχοντας χάσει το πιο λαμπρό αστέρι τους, έψαχναν τρόπο να κάνουν μια ρελάνς με όνομα που θα δημιουργούσε γκελ στο κοινό και μεγαλύτερο από εκείνο της Τζένης Καρέζη δεν υπήρχε.

Πατώντας στις φήμες που την ήθελαν δυσαρεστημένοι, λοιπόν, της κατέθεσαν μια πρόταση που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και μυθική για τα δεδομένα της εποχής. Ήδη από την προηγούμενη χρονιά οι φήμες ήθελαν την Καρέζη να έχει διαμηνύσει ότι δεν ήταν δυαντό να συνυπάρξει η ίδια με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Μάλιστα η ατάκα που ακουγόταν ότι είχε βγει από το στόμα της ήταν το περίφημο «δεν υπάρχει χώρος για δύο βασίλισσες στο ίδιο βασίλειο»!

Το 1970 θα κυκλοφορήσει η ταινία «Μια γυναίκα στην Αντίσταση» η οποία θα σπάσει ταμεία καθώς έκοψε 460.036 εισιτήρια, ενώ την επόμενη σεζόν θα ακολουθήσει το επίσης πολεμικό δράμα «Μαντώ Μαυρογένους» το οποίο είδαν 201.626 άνθρωποι. Ενδεικτικό της αντιπαράθεσης ανάμεσα στα δύο στούντιο ήταν το γεγονός ότι την ίδια ημέρα έγινε η πρεμιέρα και του φιλμ «Το κορίτσι του ήλιου» του Φίνου με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη, το οποίο έκοψε 315.258 εισιτήρια…