Τη σεζόν 2021-2022 έκανε πρεμιέρα στον ALPHA και έπαιρνε τη σκυτάλη από το Τατουάζ στην prime time ζώνη του καναλιού. Τότε, οι Άγριες Μέλισσες βρίσκονταν στην 3η και τελευταία σεζόν τους και ήταν η μόνη σειρά-ισχυρός αντίπαλος για το κυρίαρχο στην prime time κανάλι.
Ο Σασμός ήρθε να ενισχύσει την κυριαρχία του καναλιού στην prime time και η πρώτη σεζόν ανέδειξε τόσο πολύ τους πρωταγωνιστές, που μπήκαν γρήγορα στο περιβάλλον του star system, απέκτησαν οντότητα και ως celebrities εκτός από ηθοποιοί.
Η Χριστίνα Χειλά-Φαμέλλη και ο Κώστας Νικούλι είναι τα δύο πιο χαρακτηριστικά πρόσωπα που κεφαλαιποίησαν σε αναγνωρισιμότητα αυτά που τους έδωσε ο Σασμός.
Καθώς η σειρά βρίσκεται στην 3η και καταληκτική της σεζόν, βλέπουμε πόσο εύκολα μπορεί να κατρακυλήσει μια τηλεοπτική επιτυχία από την αδηφαγία των συντελεστών και του καναλιού που πιστεύουν ότι μπορούν να ποντάρουν πάντα πάνω της για τηλεθέαση και η σειρά να τους βγάζει ασπροπρόσωπους.
Ο Σασμός δεν ήταν ποτέ κάτι άλλο από μια ελαφρώς καλύτερη σαπουνόπερα. Έτσι ξεκίνησε, αλλά στην διαδρομή από την πρώτη κιόλας σεζόν, έγινε μια σαπουνόπερα ολκής. Το τηλεοπτικό τοπίο όμως άλλαζε, πέρσι άλλαξε πολύ, φέτος ακόμα περισσότερο, και τίγκαρε στη σαπουνόπερα που ποια δε μπορούσες να καταλάβεις διαφορές.
Κι αντί οι σεναριογράφοι να προσπαθούν για κάτι διαφορετικό, υπέκυπταν στις πιέσεις της παραγωγής για να το κάνουν όλο και χειρότερο. Και το πέτυχαν. Ο Σασμός στην 3η του σεζόν θα ξεχαστεί πιο γρήγορα απ’ ό,τι ξεχάστηκαν οι Άγριες Μέλισσες.
Αυτό αποτυπώνεται στα νούμερα τηλεθέασης, όπου ο Σασμός έχει χάσει φέτος παραπάνω ποσοστό από αυτό που θα κρινόταν ως φυσιολογικό δεδομένου του ανταγωνισμού και της πληθώρας επιλογών.
Πώς αλλιώς να περιγράψει κανείς μια σειρά που από τα 30άρια και τα 35άρια, βρίσκεται φέτος σταθερά κάτω από 15% στο δυναμικό κοινό και ενίοτε σημειώνει ποσοστά πολύ κοντά και στο 10%. Τέτοιο είχε την περασμένη Τρίτη. Τα νούμερα που έκανε στην πρώτη σεζόν, τα έκαναν μόνο οι Άγριες Μέλισσες την περασμένη 10ετία.
Αυτή η τηλεθέαση δεν πιστώνεται μόνο στη φθορά και στον ανταγωνισμό. Πιστώνεται και στο σενάριο που έχει γίνει ένα μόνιμο blooper.
Έχουμε δει δηλαδή και στις πρώτες δύο σεζόν κάμποσες σκηνές-πατάτες, μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας πως ο Σασμός ήταν κάποτε το άντρο της ποιότητας και τώρα χάλασε.
Αλλά αυτό που γίνεται στην πλοκή της σειράς, είναι πια αστείο και γραφικό. Η γραφικότητα ταβάνιασε με τον μασκοφόρο που εμφανίστηκε και έχουμε φτάσει κάθε βδομάδα από τις αρχές του έτους να διαβάζουμε σε τηλεοπτικά περιοδικά, τηλεοπτικές ιστοσελίδες, αλλά και σε όλες τις ιστοσελίδες που βάζουν αυτό το τηλεοπτικό ραπόρτο για τα επόμενα επεισόδια, ότι ο μασκοφόρος ξαναχτυπά.
Έχει ξαναχτυπήσει ο μασκοφόρος ίσαμε τις 7 φορές από τον Ιανουάριο. Κατανοούμε πως είναι δύσκολο για το γραφείο Τύπου του ALPHA να βρει κάτι διαφορετικό να γράψει για τέτοια κακή σεναριακά σειρά, αλλά αν είναι να ξαναχτυπήσει ο μασκοφόρος, να τον χτυπήσουμε εμείς μια και καλή, να ησυχάσουμε.
Δεν ξέρουμε πόσοι ασχολούνται με τον Σασμό φέτος, πόσοι όντως ενδιαφέρονται. Στα νούμερα στις ιστοσελίδες πάντως δεν έχουμε feeback πως κάνει clicks. Πιο πολλά κάνουν το Ναυάγιο, η Μάγισσα και η Γη της Ελιάς που είναι σειρά-κυρίαρχος στους 50 plus, όπως συμβαίνει πάντα με τις σαπουνόπερες του Γεωργίου.
Όχι ότι θα βάλουμε και τη γάτα μας να κλαίει, αλλά ο Σασμός είναι το πιο τρανό παράδειγμα για το πόσο οι σεναριογράφοι στην τηλεόραση έχουν κουραστεί να ακολουθούν τα παλαμάκια των στούντιο παραγωγής, αλλά έχουν κουραστεί και να προβάλλουν αντίσταση, οπότε παραδίνονται.
Ευτυχώς έχουν καλά τραγούδια ακόμα..!