Φάνηκε απ’ τα 2 πρώτα επεισόδια: Η μεγάλη διαφορά του νέου Deal με τον Θαναηλάκη σε σχέση με εκείνο του Φερεντίνου

Τι νέο φέρνει ο γνωστός αθλητικογράφος στο τηλεπαιχνίδι.
Φάνηκε απ’ τα 2 πρώτα επεισόδια: Η μεγάλη διαφορά του νέου Deal με τον Θαναηλάκη σε σχέση με εκείνο του Φερεντίνου
24 Σεπτεμβρίου 2024 | 19:47

Tον Γιώργο Θαναηλάκη, τον γνωρίζαμε ως ένα από τους πιο γνωστούς αθλητικογράφους, σπορτκάστερ και ραδιοφωνικούς παραγωγούς στην Ελλάδα. Φέτος κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του αναλαμβάνοντας την παρουσίαση του τηλεπαιχνιδιού Deal στον ALPHA.

O νέος παρουσιαστής του Deal έχει εμπειρία και από την παρουσίαση, αλλά είναι εντελώς διαφορετική μία εκπομπή όπως η Σούπερ Μπάλα, στην οποία προβάλλονται οι καλύτερες φάσεις του Champions League και ο παρουσιαστής ουσιαστικά διευθύνει την κουβέντα ανάμεσα σε κάθε βίντεο με highlights, σε σχέση με ένα τηλεπαιχνίδι. Ακόμα πιο διαφορετικό είναι να παρουσιάζεις δελτία αθλητικών ειδήσεων σε σχέση με ένα απογευματινό τηλεπαιχνίδι αγωνίας, διαπραγματεύσεων και τύχης.

Το κομμάτι όμως της ενέργειας που χρειάζεται ως πρώτο υλικό, ο Γιώργος Θαναηλάκης την έχει. Αρκεί να θυμηθεί κάποιος τις περιγραφές του σε γκολ του Ολυμπιακού. Κάπως έτσι βλέπαμε τις αντιδράσεις του από επεισόδια στα τρέιλερ της εκπομπής, Με πολλή ενέργεια, να φωνάζει μαζί με τους παίκτες. Πλέον όμως δεν έχουμε μόνο τρέιλερ, έχουμε και ένα μικρό δείγμα δύο επεισοδίων.

Η μετάβαση από τον κόσμο του αθλητισμού στον κόσμο της ψυχαγωγίας αποτελεί σίγουρα ένα τολμηρό βήμα, και τα πρώτα δύο επεισόδια που έχουν προβληθεί δίνουν μια γεύση των δυνατοτήτων του στη νέα του αυτή πρόκληση.

Ένα από τα πιο δυνατά «χαρτιά» του Θαναηλάκη είναι η ικανότητά του να δημιουργεί ένα ευχάριστο και ζεστό κλίμα. Στην παρουσίαση του Deal, φέρνει την εμπειρία που απέκτησε μέσα από τις πολυάριθμες αθλητικές μεταδόσεις του, όπου με το χιούμορ και την ευχάριστη διάθεσή του κατάφερνε να κρατά τους ακροατές συντονισμένους και ενθουσιασμένους. Η ζωντάνια και η φιλικότητά του φαίνεται πως περνούν με ευκολία από τον ραδιοφωνικό αέρα στη μικρή οθόνη, κάνοντας τους παίκτες και το κοινό να νιώθουν άνετα.

200.000 ευρώ ή 1.000: Η μυθική στιγμή στο “Deal” που όλη η Ελλάδα παρακολούθησε με κομμένη την ανάσα

Συγκρινόμενος με τον προκάτοχό του, τον Χρήστο Φερεντίνο, ο οποίος καθιέρωσε το Deal (αλλά και το Super Deal) ως ένα από τα πιο δημοφιλή τηλεπαιχνίδια της ελληνικής τηλεόρασης, ο Θαναηλάκης δείχνει διαφορετικό στυλ. Ο Φερεντίνος είχε καταφέρει να φέρνει ένα έντονο αίσθημα αγωνίας σε κάθε άνοιγμα κουτιού, συνδυάζοντας το χιούμορ με την τεχνική δημιουργίας σασπένς. Πολλές φορές σε τέτοιο βαθμό που αγανακτούσες από την προσμονή.

Ο Θαναηλάκης, από την άλλη, προσεγγίζει το παιχνίδι με περισσότερη χαλαρότητα και θετική διάθεση, γεγονός που προσφέρει έναν πιο ελαφρύ τόνο στο τηλεπαιχνίδι.

Ωστόσο, είναι φανερό ότι ο Θαναηλάκης, ακόμα και αν δεν έχει ακόμα τη δυνατότητα να προκαλεί την ίδια ένταση και αγωνία σε κάθε κρίσιμη στιγμή του παιχνιδιού, είναι νωρίς για να τον κρίνουμε. Άλλωστε, έχουν προβληθεί μόλις δύο επεισόδια και η εμπειρία του στο συγκεκριμένο ρόλο θα αυξηθεί με τον καιρό. Το να προσαρμόσει το στιλ του στη φύση του παιχνιδιού και να μάθει πώς να διαχειρίζεται τις στιγμές υψηλής αγωνίας είναι ένα φυσικό επόμενο βήμα στη διαδικασία.

Ο χρόνος θα δείξει αν ο Θαναηλάκης θα μπορέσει να «βάλει τη σφραγίδα του» στο Deal, αλλά τα πρώτα δείγματα αφήνουν μια αισιόδοξη αίσθηση. Με το χιούμορ, τη χαρούμενη διάθεση, την ικανότητά του να κερδίζει τους παίκτες αλλά και τη δεδομένη του ικανότητα , έχει τα προσόντα να αφήσει το δικό του στίγμα στην παρουσίαση του τηλεπαιχνιδιού.

Menshouse.gr © 2024 - All Rights Reserved