Επιβεβαιώνουν ότι είναι τα πιο φθηνά στην Ευρώπη: Αυτές είναι οι τιμές των «νέων Jumbo» που άνοιξαν το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα

Η Ελλάδα γίνεται η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία θα δραστηριοποιηθεί.

Ισχυρότατο ανταγωνισμό που ενδεχομένως θα αποβεί προς όφελος των καταναλωτών έρχεται να δημιουργήσει η άφιξη στην Ελλάδα της αλυσίδας καταστημάτων Pepco η οποία άνοιξε χθες το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια εταιρεία με έδρα την Πολωνία, η οποία ιδρύθηκε το 1999 αλλά τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει άλματα, έχοντας εδραιώσει την παρουσία της σε 17 χώρες σε όλη την Ευρώπη, με την δική μας -αλλά και μερικές ακόμη- να προστίθεται σε αυτές μέσα στους επόμενους μήνες.

Το αντικείμενο εργασιών στον τομέα του λιανικού εμπορίου είναι τέτοιας φύσης που κάνει τους αναλυτές να την παρομοιάζουν με τα γνωστά σε όλους μας Jumbo, καθώς κινείται περίπου στα ίδια «μονοπάτια», έχοντας τον ίδιο προσανατολισμό και φιλοσοφία με τον εγχώριο «κολοσσό». Δηλαδή χαμηλές τιμές, ευκολία πρόσβασης και προσφορά μιας πληθώρας αγαθών που απευθύνονται κυρίως στον μέσο καταναλωτή και την οικογένεια.

Πιο συγκεκριμένα, η πολωνική εταιρεία η οποία σχετικά πρόσφατα εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αξιών της Βαρσοβίας, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει ρούχα για όλες τις ηλικίες, παιχνίδια, υποδήματα, καλλυντικά, είδη για το σπίτι, αξεσουάρ μόδας, είδη διακόσμησης και πολλά-πολλά άλλα οικιακά προϊόντα που θα ήταν αδύνατο να αναλυθούν κωδικό προς κωδικό.

Άλλωστε και η ίδια η Pepco επενδύει ακριβώς σε αυτά τα συγκεκριμένα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, προβάλλοντας κατά κύριο λόγο τέσσερις αρχές πάνω στις οποίες κινείται η λειτουργία της. Τα πολυάριθμα καταστήματα (2837 στην Ευρώπη), τις εξωφρενικά χαμηλές τιμές, την ποικιλία προϊόντων και –τέλος- την εξαιρετικά ευέλικτη και φιλική προς τον καταναλωτή πολιτική επιστροφών της.

Ρίξτε μια ματιά στις τιμές της…

Αυτοί είναι οι πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζονται τα «νέα Jumbo», όπως τους αποκαλούν, και οι Έλληνες καταναλωτές, μετά τους Βρετανούς, τους Ιταλούς, τους Ισπανούς, τους Βούλγαρους, τους Εσθονούς, τους Ιρλανδούς, τους Αυστριακούς, σύντομα τους Γερμανούς και πολλούς-πολλούς ακόμη, θα έχουν την ευκαιρία να το κρίνουν και να το διαπιστώσουν μετά τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος στην Πειραιώς (86).

Σύμφωνα με το πλάνο και τον στρατηγικό σχεδιασμό που εκπονήθηκε, σε πρώτη φάση θα ανοίξουν 12 τέτοια καταστήματα, με κύριο στόχο περιοχές της πρωτεύουσας. Στην Αθήνα λοιπόν αναμένεται να έχει ισχυρή παρουσία σε κομβικά σημεία, προχωρώντας σε μακροχρόνια μίσθωση ακινήτων, δημιουργώντας καταστήματα εμβαδού που θα κυμαίνεται από 350 έως 650 τετραγωνικά μέτρα κατά μέσο όρο, ενώ στη συνέχεια στοχεύει να επεκταθεί και σε άλλες μεγάλες πόλεις, πάντα με την ίδια λογική και φιλοσοφία.

Η εκπτωτική αλυσίδα εξυπηρετεί 20 εκατομμύρια πελάτες σε μηνιαία βάση σε ολόκληρη την Ευρώπη και απασχολεί περισσότερα από 20.000 άτομα. Ενδεικτικό του ρυθμού ανάπτυξης της αλυσίδας είναι το γεγονός ότι στην αγορά της Ισπανίας στην οποία μπήκε μόλις πέρυσι μετρά ήδη 51 καταστήματα και συνεχίζει έχπντας κερδίσει ήδη τον τίτλο του πιο φθηνού καταστήματος στην Ευρώπη. Μάλιστα οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν τη συνατότητα για self scan μετά την ολοκλήρωση των αγορών τους.

Ένας νέος, δυνατός παίκτης μπαίνει στην ελληνική αγορά και το σίγουρο είναι ότι θα αλλάξει τις ισορροπίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή…