Εύχεσαι να μην τελειώσει το κάθε επεισόδιο: Η σειρά με τους δύο θρύλους της κωμωδίας που αποθεώνεται
Βρείτε μας στο
Σειρές - Ταινίες

Εύχεσαι να μην τελειώσει το κάθε επεισόδιο: Η σειρά με τους δύο θρύλους της κωμωδίας που αποθεώνεται

Στιβ Μάρτιν και Μάρτιν Σορτ θα παντρευόμασταν μόνο και μόνο για να είστε καλεσμένοι στο γλέντι γάμου μας

Τι είναι αυτό που κάνει μια κωμική σειρά καλή; Το σενάριο, κατά βάση. Αλλά αυτό ακούγεται απλουστευτικό. Δεν είναι. Δεν πρόκειται για μια απλή κουβέντα. Όχι μόνο το να έχεις ένα καλό σενάριο. Αλλά αυτό το σενάριο να έχει μια κεντρική ιδέα που να αφήνει κάτι στον θεατή.

Βλέποντας το Only Murders In The Building, ίσως παρερμηνεύσεις την κεντρική ιδέα και θεωρήσεις πως αυτή είναι η δολοφονία του Τιμ Κόνο, νεαρού ενοίκου στην φημισμένη πολυκατοικία των 200 και βάλε διαμερισμάτων, της Αρκόνια.

Όμως η κεντρική ιδέα για τη σειρά του Hulu που γράφουν οι Στιβ Μάρτιν και  Τζον Χόφμαν είναι η ένωση δύο ετερόκλητων στοιχείων. Από τη μία δύο άντρες μεγάλης ηλικίας που έχουν αφήσει πίσω τους όνειρα καλυμμένα από συμβιβασμούς, που βρίσκονται σε μια φάση της ζωής τους δίχως πολλές αναμονές, με μόνο τους πάθος την ακρόαση ενός podcast μυστηρίου.

Από την άλλη, μια νέα κοπέλα που έχει αρκετά μυστικά, έχει μια μελαγχολία στο πρόσωπο και μοιάζει λιγότερο ζωντανή από τους ηλικιωμένους τύπους της προηγούμενης παραγράφου.

Αυτή είναι η ιδέα πάνω στην οποία χτίζεται όλο το κωμικό στοιχείο της σειράς. Και πρόκειται για μια όχι σούπερ ευφάνταστη ιδέα, η οποία όμως μετατρέπεται σε επιτυχημένη, ιδίως αν σκεφτούμε ότι ο Στιβ Μάρτιν που συνυπογράφει, στήνει αυτή την εξίσωση με τον εαυτό του μέσα.

Ο Μάρτιν και ο Μάρτιν Σορτ, δύο comedians των ΗΠΑ με τεράστια ιστορία, δίνουν τον τόνο και η φαινομενικά άκυρη Σελίνα Γκόμεζ ακολουθεί, για να συνθέσουν ένα τρίο που σε κάνει να το αγαπήσεις. Είναι μια πολύ cozy σειρά το OMITB, αλλά όχι με τρόπο περιοριστικό. Δεν είναι αυτό το στοιχείο της, το ταβάνι της. Όχι.

Είναι μια κωμωδία εμπλουτισμένη με στοιχεία έρευνας εγκλήματος, που δίνει στους χαρακτήρες όση ατσουμπαλοσύνη, όσο ξάφνιασμα κι όσο ενθουσιασμό χρειάζεται, για να φτιαχτεί ένα μείγμα που δεν αφήνει αδιάφορο τον θεατή.

Οι τρεις ερευνητές της συμφοράς βλέπουν τον Τιμ Κόνο νεκρό στο διαμέρισμα του, με την αστυνομία να το δηλώνει ως αυτοκτονία. Δεν είναι όμως. Τα στοιχεία δείχνουν πως πρόκειται για δολοφονία. Γι΄αυτό αποφασίζουν να το ερευνήσουν, περιορίζοντας τον ένοχο στους ενοίκους της Αρκόνια.

Είτε αυτός είναι ο γκέι κύριος που θρηνεί για το θάνατο της γάτας του, είτε ο ψυχολόγος που τον νοιάζει μόνο το χρήμα, είτε η δυναμική Αφρικανή που θέλει να πάρει το σπίτι του νεκρού, επειδή «ήμουν τόσα χρόνια γειτόνισσα του και τον ανέχτηκα, έχω δικαίωμα στο σπίτι αυτό».

Το προζέ παίξιμο των Στιβ Μάρτιν και Μάρτιν Σορτ, μαζί με τον διεκδικητικό χαρακτήρα που έχει η ερμηνεία της Σελίνα Γκόμεζ, δίνουν στη σειρά μια φλόγα και από ένα σημείο κι έπειτα, ελάχιστα σε νοιάζει το τι συμβαίνει στην πλοκή. Σε ενδιαφέρει να απολαύσεις αυτούς τους τρεις μαζί, σαν μια σειρά από κόμικς με τρία καρτούν σε περιπέτειες.

Κι ούτε κι αυτό είναι μειωτικό για την ποιότητα της σειράς. Αυτό άλλωστε φαίνεται από το 8.5 στο IMDB και από το 100% στο Rotten Tomatoes. Είναι η ουσία της, ο πυρήνας της. Δεν χρειάζεται παρά το πρώτο επεισόδιο, παρά μόλις 30-35 λεπτά, για να καταλάβεις πως θες να είσαι κομμάτι αυτής της παρέας και να είσαι ταυτόχρονα μέλος και παρατηρητής της.

Όλα τα παραπάνω μαζί με κάποια ερωτηματικά για τη σχέση της Μέιμπελ Μόρα (Γκόμεζ) με τον Τιμ Κόνο, συντελούν σε μια απολαυστική σειρά που στο τέλος κάθε επεισοδίου, αρνείσαι να δεχτείς ότι τελείωσε ή έχεις απορροφηθεί και νιώθεις τόσο ήρεμος, λες και είσαι νεογέννητο μωρό και σε έχει μόλις κοιμήσει η μαμά σου γυμνό και τυλιγμένο σε μια βρεγμένη πετσέτα μες στο κατακαλόκαιρο.