Oscar 2022:  Η ταινιάρα που σνόμπαραν άδικα οι υποψηφιότητες
Βρείτε μας στο

Οι υποψηφιότητες των Oscar 2022 που ανακοινώθηκαν την Τρίτη, ανέδειξαν δικαίως την ταινία The Power of The Dog ως την επί της ουσίας καλύτερη της χρονιάς που ολοκληρώθηκε. Πώς αλλιώς να την χαρακτηρίσεις όταν έχει 12 υποψηφιότητες;

Εξίσου μεγάλο μερίδιο πήραν και άλλες ταινίες, όπως το Dune με 10 υποψηφιότητες, το West Side Story και το Belfast με 7 υποψηφιότητες και το King Richard με 6. Τα δύο τελευταία ήταν μικρές εκπλήξεις ως προς το εύρος των υποψηφιοτήτων. Όλοι περίμεναν για παράδειγμα ο Γουίλ Σμιθ να είναι υποψήφιος για βραβείο Ά Ανδρικού, αλλά δεν φαντάζονταν πως η ταινία θα διεκδικεί 6 βραβεία.

Από την άλλη, εντελώς απροσδόκητη ήταν η υποψηφιότητα της Τζέσικα Τσαστέιν για την ερμηνεία της στο The Eyes of Tammy Faye, ή της Κρίστεν Στιούαρτ για τον Spencer. Πώς γίνεται να μη χώρεσε η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ στις πέντε υποψηφιότητες για το Ά Γυναικείο;

Σίγουρα, ο καθένας μπορεί να βρει μια υποψηφιότητα που στο δικό του το μυαλό δεν άξιζε να αφήσει εκτός μία άλλη, αλλά πάντοτε θα βρεθεί ένας λογικός αντίλογος. Εκεί όμως που η επιστήμη και ο κοινός νους σηκώνουν τα χέρια ψηλά, είναι στην πλήρη αδιαφορία για το The French Dispatch του Γουές Άντερσον.

Πώς γίνεται μια ταινία με τόσα μεγάλα ονόματα να μην είχε καν χώρο στην κατηγορία για Best Picture των Oscar 2022; 10 ταινίες μπήκαν εκεί, δεν είχε θέση το French Dispatch; Γιατί; Ούτε το Belfast ούτε το King Richard ήταν τόσο εξωπραγματικά καλύτερα ώστε να έχουν 7 και 6 και η ταινία του Γουές Άντερσον να έχει ΜΗΔΕΝ.

The French Dispatch: Μια ταινία με κάθε λήψη της να είναι ένας πίνακας

Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)

Oscar 2022: Οι υποψηφιότητες αδίκησαν δύο πολύ καλές παραγωγές

Να δεχτούμε πως σε επίπεδο ερμηνειών δε θα μπορούσε να έχει κάποια υποψηφιότητα, γιατί στις ταινίες του Άντερσον όλοι οι ηθοποιοί έχουν ισότιμους ρόλους και δεν ξεχωρίζει κανείς.

Να δεχτούμε πως ο ίδιος ο Γουές Άντερσον δεν είχε θέση στην κατηγορία Καλύτερης Σκηνοθεσίας στα Oscar 2022; Αλλά δε γίνεται να μην άξιζε έστω μια υποψηφιότητα στη Φωτογραφία ή σε κάποια άλλη τεχνική κατηγορία; Δε γίνεται να μη χωρούσε στην κατηγορία Πρωτότυπου Σεναρίου το The French Dispatch;

Δεν γνωρίζουμε τι είναι αυτό που έκανε την Ακαδημία να το σνομπάρει τόσο επιδεικτικά, από τη στιγμή που μιλάμε για μια από τις 2 ταινίες που ανέμεναν όλοι περισσότερο το 2022. Ίδια θα μπορούσε να είναι η απορία και για το Last Night In Soho. Δεν είχε για παράδειγμα θέση σε κάποια τεχνική κατηγορία, πιθανώς ηχοληγία ή μοντάζ ή κοστούμια;

Αυτές οι δύο ταινίες είναι οι κατάφορα αδικημένες των υποψηφιοτήτων στα Oscar 2022 και θα πρέπει σιγά σιγά το Χόλιγουντ να μάθει να επιβραβεύει πολύ περισσότερους απ΄αυτούς που ορίζουν τα στερεότυπα του.