Τους ξάφνιασε όλους: Η ταινία που εκμεταλλεύτηκε πλήρως το μάρκετινγκ μιας άλλης ταινίας και έπεισε τους δύσπιστους

Αναπάντεχο hit στο Imdb: Η ταινία – έκπληξη της χρονιάς με το ιδιοφυές μάρκετινγκ και την ερμηνεία καριέρας

Έρχεται στην Ελλάδα 29/8

Ράιαν Ρέινολντς και Μπλέικ Λάιβλι δεν είναι μόνο ένα από τα πιο fun ζευγάρια του Χόλιγουντ. Είναι και ένα power couple με τρομερή ευφυΐα στην δουλειά τους. Κι αυτό που έκαναν με τη νέα ταινία της Λάιβλι, είναι ένα παράδειγμα άριστου μάρκετινγκ.

Δεν χρειάζεται να το πάμε περιφερειακά, η Μπλέικ Λάιβλι μπορεί να έχει δείξει σημάδια πως είναι πολύ καλός άνθρωπος, μια γυναίκα αυτόνομη, ικανή κτλ., αλλά δεν θα μείνει στη μνήμη των ανθρώπων ως μια τρομερή ηθοποιός. Ίσως και να μη μείνει καν κάποιος ρόλος της μετά το Gossip Girl.

Όμως, με την ταινία It Ends With Us, ανατρέπει το μοτίβο της καριέρας της. Λέει μέσα στην ταινία τη φράση “If we don’t break the pattern, the pattern breaks us”, αλλά πιστεύουμε πως αυτό ταιριάζει απόλυτα και στην καριέρα της μέχρι αυτή την ταινία και μετά από αυτή.

Από αυτά που γράφουν όσοι την είδαν στην Αμερική, ακόμα και οι σκληροί και αυστηροί κριτικοί, η Λάιβλι κάνει ερμηνεία, μάλλον, καριέρας, καταθέτει μια πολύ διαφορετική εικόνα από αυτή που είχε δώσει ως τώρα στο κοινό.

Και το πρώτο βήμα το πέτυχε μέσω του μάρκετινγκ. Όχι για την ταινία αυτή, μα για το Deadpool & Wolverine. Εκμεταλλεύτηκε πλήρως το hype της συμμετοχής της ως Lady Deadpool, συμμετείχε εξίσου με τον Ρέινολντς και τον Τζάκμαν στο promo tour, έκανε αναρτήσεις για τη συμμετοχή της, αν και ήταν μόλις 5 λεπτών και χωρίς να αλλάζει την πλοκή, τράβηξε τα βλέμματα πάνω της και είχε μια βάση για το It Ends With Us, ότι θα του δώσουν μια ευκαιρία.

Αν βάλει κανείς στο μίξερ το ότι η ιστορία βασίζεται σε ένα παγκόσμιο best seller της Κολίν Χούβερ και ότι το theme song είναι της Τέιλορ Σουίφτ που, όπου υπάρχει, φέρνει χρυσάφι, τότε αντιλαμβάνεστε πως το It Ends With Us πήρε όλη την ώθηση που χρειάζεται μια ταινία.

Μετά, είδαμε τον Ρέινολντς να εμπλέκεται στο promo της ταινίας και οι δυο τους ένωσαν δυνάμεις, αντάλλαξαν «φως» και με την ταινία αυτή, η Λάιβλι θα μπορέσει να κάνει το δικό της statement στον κόσμο. Οι δυο τους σχεδόν έχουν αφαιρέσει από το κάδρο τον Τζάστιν Μπαλντόνι, σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή της ταινίας.

Η ταινία αφορά μια κοπέλα, την Λίλι, που είναι επιχειρηματίας λουλουδιών και στο μαγαζί της μπαίνει ο Ράιλ (Μπαλντόνι) και την ερωτεύεται. Βγαίνουν, φλερτάρουν, υπάρχει αμοιβαίο συναίσθημα, γίνονται ζευγάρι, φτάνουν να παντρευτούν, φιλιούνται και…λίγους μήνες μετά, η σχέση αυτή είναι τοξική και βίαιη προς την Λίλι.

Ο Ράιλ έχει εξάρσεις θυμού, σπάει πράγματα, την χτυπάει, όμως κάθε φορά ζητάει συγγνώμη και εκείνη μένει μαζί του. Είναι η στιγμή του εγκλωβισμού της, ως απότοκο των εικόνων που είχε από τη σχέση των γονιών της που κύλησε κάπως έτσι και η μητέρα της δεν έφυγε.

Χρειάζεται πάντα κάτι για να βρεις τη δύναμη να σπάσεις το μοτίβο και η Λίλι το βρίσκει στο πρόσωπο του Άτλας, του εφηβικού της έρωτα, ο οποίος εμφανίζεται ξανά στη ζωή της, αρχικά ως φίλος-παρατηρητής, αλλά στη συνέχεια ως αυτός που θα την στηρίξει στην πορεία της προς την ασφάλεια.

Η ταινία έχει ένα αναπάντεχο 7.1 προς το παρόν στο IMDB, υψηλότατη βαθμολογία, ειδικά για ταινία της Μπλέικ Λάιβλι, έχει και ένα γκρίζο σύννεφο σύμφωνα με το οποίο ο Ρέινολντς παρενέβη σε μια σκηνή η οποία γυρίστηκε με δύο τρόπους και υπήρξε ένας μεγάλος τσακωμός με τον Μπαλντόνι, του οποίου βέβαια είναι το πρότζεκτ εξ αρχής και απασχολεί σε επίπεδο κουβέντας πολύ στις ΗΠΑ.

Οι περισσότεροι έχουν βάλει στην ταινία 4 και 5 αστεράκια, όσοι της έχουν βάλει κάτω από 2, έχουν να της προσάψουν πως δεν ανταποκρίθηκε στο να αναδείξει την ενδοοικογενειακή βία, κάτι δηλαδή που δεν σχετίζεται με την τέχνη, αλλά με την κοινωνική της προέκταση.

Η ίδια η Λάιβλι ξεκαθάρισε πως δεν ήθελε να χτίσει μια ηρωίδα και μια ιστορία που να την ορίζει από το ότι είναι θύμα κακοποίησης, αλλά να βάλει άλλα ζητήματα που να προκύπτουν από αυτό, κάτι σεβαστό, κάτι που είναι μια επιλογή αφήγησης, προσέγγισης, άρα τέχνη. Και πρέπει να της αναγνωρίστει, από κοινού με τον σκηνοθέτη-πρωταγωνιστή, τον Μπαλντόνι.

Στα μέρη μας, το It Ends With Us θα έρθει στις 29 Αυγούστου και αναμένεται να γίνει πρεμιέρα της εβδομάδας λόγω όλου αυτού του hype και της σύνδεσης με το επιτυχημένο βιβλίο.