Unreal Engine
Βρείτε μας στο

Είμεθα όντα βαθιά αντιφατικά, με τεράστιες συγκρούσεις μέσα μας. Γι΄αυτό από τη μία μας πορώνει η τεχνολογική εξέλιξη κι από την άλλη ψιλοτρέμουμε γι΄αυτό που μπορεί να φέρει στην ανθρώπινη επαφή. Και το Unreal Engine 5 τα έχει και τα δύο στοιχεία σε αφθονία.

Στις αρχές της εβδομάδας η Epic Games σύστησε το νέο Unreal Engine, το UE5, το οποίο είναι ένα εργαλείο για 3D αναπαράσταση, το δεύτερο καλύτερο μετά το Unitye.

Το Unreal Engine έκανε για πρώτη φορά τα τελευταία 8 χρόνια τόσο μεγάλα updates και με την προσθήκη δύο features, του Lumen που προσφέρει φυσικό φωτισμό και του Nanite για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στην 3D αναπαράσταση, στοχεύει να γίνει το Νο1.

Metaverse: Από το paypal στα metacoins και στο τέλος της πραγματικότητας

Πρόκειται για ένα εργαλείο που έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά σε video games όπως το Fortnite, σε σειρές όπως το Mandalorian, ακόμα και στην αυτοκινητοβιομηχανία, με την Porsche να έχει ξεκινήσει την κατασκευή για το πρώτο 3D εικονικό όχημα που θα βάλει μέσα σε ένα περιβάλλον που θα της παρέχει η Epic Games.

Το Unreal Engine μας συστήνει τον Metahuman

Τον περασμένο Δεκέμβριο η εταιρεία παρουσίασε ένα demo με έναν εικονικό κόσμο που έφτιαξε για να βάλει εκεί τον Nio και την Trinity από το Matrix, όπως ακριβώς ήταν 23 χρόνια πριν, στην κυκλοφορία της πρώτης ταινίας.  Σε αυτόν τον κόσμο, αυτή την πόλη, όλα είναι σαν πραγματικός κόσμος. Η διάθλαση του φωτός, ο σχηματισμός του υπεδάφους. Κάτι που ως τώρα δε συνέβαινε με τόση ακρίβεια και ρεαλισμό.

Το πείραμα της Ελευθερούπολης: Η πόλη- θαύμα των 7000 εκλεκτών κατοίκων δικαίως τρομάζει τον κόσμο

«Στα προηγούμενα χρόνια, όσο πιο κοντά πήγαινες σε επιφάνειες, ο ρεαλισμός χανόταν. Μπορούσες να δεις ότι είναι μια επίπεδη επιφάνεια με μπόλικη λεπτομέρεια στην υφή σε αντίθεση με την 3D γεωμετρία. Τώρα ο δημιουργός μπορεί να συνεχίζει να σμιλεύει και να βάζει όση λεπτομέρεια θέλει», λέει ο αντιπρόεδρος μηχανικής της Epic, Nick Penwarden.

Με το Unreal Engine 5 η Epic Games καταργεί τη διαφορά video game και ταινίας, τη διαφορά εικονικού και πραγματικού. Με το UE5 ένας developer μπορεί να φτιάξει το περιβάλλον, με το template του Metahuman μπορεί να φτιάξει ψηφιακούς ανθρώπους με τέτοια ακρίβεια, ώστε δε θα μπορεί κανείς να πει αν πρόκειται για υπαρκτά πρόσωπα ή όχι.

Κι αν η χρήση του Metahuman σε video games μπορεί να προσδώσει το κάτι παραπάνω, φανταστείτε τι μπορεί να κάνει αν χρησιμοποιηθεί στο σινεμά ή στην πολιτική.

Το ψηφιακό πλατωνικό σπήλαιο

Σε αυτές τις 43 ημέρες πολέμου η Ρωσία έχει καταφύγει στη χρήση των deepfakes αρκετές φορές, αποτυπώνοντας τον Zelensky, τον Ουκρανό Πρόεδρο, σε ομιλίες που δεν έχει κάνει, που στοχεύουν στην πειθώ προς τον ρωσικό λαό ώστε να συνεχίσει να στηρίζει την εισβολή και να θεωρεί πως ο πόλεμος βαίνει καλώς για τη Ρωσία.

Με το Metahuman κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην αναγνωρίζει κανείς το ψέμα ή την αλήθεια.

Κβαντική αποκάλυψη: Ο μεγαλύτερος τρόμος των κυβερνήσεων μετά τον κορωνοϊό που δεν έχει θεραπεία…

Σε αυτή την εικονική πόλη του Matrix, η Epic Games θα «γεννήσει» πληθυσμό 20.000 Metahumans και εδώ έρχεται το πιο ακραίο: θα πρόκειται για ένα περιβάλλον ψηφιακών αντιγράφων. Το Σπήλαιο του Πλάτωνα δεν είναι πια Σπήλαιο, αλλά το Metaverse, η εικονική πραγματικότητα.

Αντικείμενα θα αντιγράφονται με απόλυτη πιστότητα για αυτό το περιβάλλον, αλλά σύντομα το ίδιο θα συμβεί και με ανθρώπους. Κι όταν αρχίσει κάποιος να ζει τη ζωή εκεί, θα ξεχάσει το πραγματικό και θα βλέπει μια σκιά κάτω από τη συσκευή εμβύθισης του.

* Με πληροφορίες από TIME