Η ελληνική μυθοπλασία τα τελευταία χρόνια κερδίζει διαρκώς έδαφος έναντι των ριάλιτι εκπομπών που για μία επταετία τουλάχιστον κέρδιζαν τις μάχες της τηλεθέασης στην prime time. Φέτος τα ριάλιτι του ΣΚΑΪ παραπαίουν από άποψη τηλεθέασης, ενώ και η Φάρμα του STAR δεν φτάνει σε καμία περίπτωση τα νούμερα που έκανε κάποτε το MasterChef ή το GNTM. Μέσα σε αυτήν την νέα κυριαρχία των ελληνικών σειρών, η κωμωδία δυστυχώς έχει το μικρότερο κομμάτι στην πίτα της επιτυχίας.
Το slot των 21:00 στην prime time κάποτε ανήκε ολοκληρωτικά στην κωμωδία, όμως πλέον αυτές έχουν χάσει τη θέση τους από δραματικές σειρές μυστηρίου, αγωνίες, σχέσεων κοκ. Οι κωμωδίες μετριόνται πια στα δάχτυλα του ενός χεριού. Καμία φυσικά δε δείχνει τη δυναμική ότι μπορεί να γίνει η επόμενη «Μουρμούρα», κάτι που είναι λογικό, όμως δε μπορούμε να σκεφτόμαστε για σειρές που θα κρατήσουν πολλά χρόνια όταν κάποιες πχ η Αρχελάου 5, παλεύουν να μείνουν στον αέρα την τρέχουσα σεζόν, πριν αλλάξει ακόμα ο χρόνος, λόγω των πολύ χαμηλών επιδόσεων στους πίνακες τηλεθέασης.
Μέσα σε αυτό το δύσκολο και ανταγωνιστικό τοπίο των ελληνικών σειρών, βρέθηκαν δύο κωμωδίες όαση, δύο κωμικές σειρές που προσπαθούν να φέρουν τον ρεαλισμό στην κωμωδία, τις σύγχρονες και έξυπνες ατάκες και να προβάλλουν σενάρια με πραγματικούς χαρακτήρες. Όχι μονάχα ήρωες – καρικατούρες οι οποίοι ουρλιάζουν ή βρίζουν προσπαθώντας να εκμαιεύσουν ένα γέλιο.
Η μία από τις δύο ελληνικές κωμικές σειρές είναι το «VIΠ Καλά γεράματα» και αναφερθήκανε διεξοδικά σε άλλο άρθρο. Η δεύτερη είναι η νέα οικογενειακή κωμωδία του Mega με τίτλο «Έχω παιδιά» σε σενάριο Λάμπρου Φισφή.
Σε αυτήν την περίπτωση δε θα υπεραναλύσουμε όσα είδαμε στα δύο πρώτα επεισόδια αλλά θα επικεντρωθούμε σε δύο πρόσωπα. Δύο ηθοποιούς της σειράς των οποίων η παρουσία και μόνο στους συγκεκριμένους ρόλους, δίνει τεράστιο μπουστ στη σειρά. Ο λόγος για την Ευγενία Σαμαρά και τον Μάκη Παπασημακόπουλο.
Η πρώτη, σαν να ήταν γραφτό από καιρό, πρωταγωνιστεί σε ένα ρόλο γραμμένο πάνω της. Ειδικά αφότου ασχολήθηκε δημιουργώντας app με το «άθλημα» νέοι γονείς κατοικιδίων ζώων, βρίσκεται τώρα να πρωταγωνιστεί στη σειρά η οποία της δίνει την ευκαιρία να κάνει το «πρώτα ζούμε και μετά παίζουμε» με αληθινά παιδιά.
Πανέμορφη, με κωμικό ταλέντο που δεν φτάνει στην υπερβολή, με κωμικό delivery ιδανικό για έναν ρεαλιστικό ρόλο μαμάς που ταλαιπωρείται από τα παιδιά της. Η Ευγενία Σαμαρά ταιριάζει γάντι στον ρόλο αυτό.
Ο δεύτερος που ξεχώρισε από τα δύο πρώτα επεισόδια, μπορεί να μην είναι μέσα στους 2-3 βασικούς πρωταγωνιστές, ο ρόλος του όμως κάνει μπαμ από μακριά ότι θα αποτελέσει τον πιο απολαυστικό ρόλο ολόκληρης της σειράς. Ναι, πιο απολαυστικό ακόμα και από τους παιδικούς ρόλους, οι οποίοι είναι ξεκάθαρα αβανταδόρικοι για τους νεαρούς πρωταγωνιστές.
Ο Τόνι Μπαλντής είναι ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του site «Urbanic» που εργάζονται ο Μιχάλης Πολίτης και ο Σταύρος Μπένου. Αυθάδης, αγενής και αθυρόστομος, κάνει τη ζωή και των δύο δύσκολη.
Ο Τόνι Μπαλντής γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του την ποιότητα του δικού του site. Αυτό που τον νοιάζει είναι να υπάρχουν άρθρα που θα τραβήξουν την επισκεψιμότητα στο site. Άρα το «πνίγει» στα clickbait άρθρα και στη φτηνή ψυχαγωγία. Ένας χαρακτήρας γεμάτος καταχρήσεις, εθισμό στον τζόγο (από εκεί εξάλλου, παίζοντας χαρτιά, κέρδισε το σάιτ).
Κωμωδία από το διαδίκτυο στην τηλεόραση
Ο Μάκης Παπασημακόπουλος ουσιαστικά μεταφέρει από το διαδίκτυο στη μικρή οθόνη, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του, τη δημιουργία των ακραίων χαρακτήρων επαγγελματικ΄ς κατάρτισης, σε ένα σενάριο στο οποίο μοιάζει ο ίδιος να παίζει με δικές του ατάκες. Άλλωστε είναι και ο μοναδικός από το βασικό καστ που παίζει με άλλη φωνή, όχι τη δική του, αλλά του χαρακτήρα όπως ο ίδιος τον είχε φτιάξει στο κεφάλι του. Μία πρακτική η οποία τον βοηθάει να απογειώνει τους ήρωές του. Το παραδέχεται εξάλλου και σε ένα από τα promo video της σειράς, όταν περιγράφει τον Τόνι Μπαλντή ως ένα συνονθύλευμα παλιών του αφεντικών στον χώρο των media.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.