Πάμε στοίχημα ότι τις λες και εσύ;
Plus
Η Coca-Cola τοποθετεί δίπλα στο εμβληματικό λογότυπο της συσκευασίας της εμπνευσμένα μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας για το 2021,
μέσα από τη νέα καμπάνια ”Open To Better”
O Ελληνάρας δε λέει να βάλει μυαλό...
Μια σπουδαία χρονιά, για ένα σπουδαίο οδηγό που το 2020 μπορεί να κερδίσει το μεγαλύτερο στοίχημα της καριέρας του.
Με μία σειρά συλλεκτικών ιστορικών εκδόσεων κυκλοφορεί η νέα ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ σε όλη την Ελλάδα:
Μήπως και εσύ πατάς και τα 2;
Η διασκέδαση του φετινού Χειμώνα ανήκει στο Βοτανικό.