Σαν το Maestro: Η ελληνική σειρά που χάραξε μονοπάτι και αξίζει 100% το ότι θα βρεθεί στο Netflix
Βρείτε μας στο

Η επιλογή του ΑΝΤ1 να ξεκινήσει την πρώτη ελληνική streaming πλατφόρμα ιδιωτικού καναλιού, μπορεί να μην έχει ακόμα αποδώσει στον βαθμό που θα ήθελαν και θα άξιζε στις παραγωγές, αλλά οι Σέρρες του Καπουτζίδη ήρθαν να χαράξουν ένα νέο μονοπάτι.

Η είδηση πως οι Σέρρες, η σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη που ήταν η πρώτη σειρά του ΑΝΤ1+ πριν από ενάμιση έτος, θα μπει στην ελληνική πλατφόρμα του Netflix και θα ακολουθήσει μια διαδρομή αντίστοιχη με του Maestro, είναι αυτό το φαναράκι που φωτίζει μια σκοτεινή γωνιά.

Μπορεί οι πολλές και καλές παραγωγές να μην έχουν στρέψει πολύ κόσμο σε συνδρομές, κάτι που είναι και ζήτημα συνδυαστικό οικονομικό-πληθώρας επιλογών, αλλά στον ΑΝΤ1+ πάνε να δημιουργήσουν κάτι δικό τους, με το να κάνουν σειρές που θα κερδίζουν το κοινό στην πλατφόρμα τους, μετά στην τηλεόραση με τα επιλεγμένα επεισόδια που προβάλλονται και μετά θα κεντρίζουν το ενδιαφέρον των αρμοδίων του Netflix στην Ελλάδα.

Οι Σέρρες ανοίγουν μια πόρτα για άλλες πολύ καλές σειρές όπως το Στα 4, το Ψυχοκόρες, το Η Γέφυρα και Ζωή.

Θα είναι έκπληξη αν οι Σέρρες του Καπουτζίδη δεν γίνουν τέτοιο trend στο ελληνικό Netflix, ώστε να γοητεύσουν την πλατφόρμα να τις μεταφέρει στο διεθνές.

Εξάλλου, η σειρά έχει και στοιχεία που τικάρουν πολλά από τα κουτάκια που κρίνονται ως απαραίτητα για την έξωθεν καλή μαρτυρία της συμπερίληψης και μάλιστα με τρόπο που δεν έχει εμφανιστεί παρά σε λίγες στιγμές στο Netflix και με τρόπο μοιρολατρικό και μίζερο.

Ο Καπουτζίδης έχει μια ικανότητα, βάζοντας το είναι του, τη ζωή του σε αυτό το σενάριο, να αποτυπώσει τον κεντρικό ήρωα της ιστορίας, τον Οδυσσέα, όχι ως έναν γκέι χαρακτήρα, αλλά ως έναν χαρακτήρα που τυχαίνει να είναι γκέι.

Είναι μεν η πλοκή βασισμένη στην επιστροφή του στο χωριό και στην συμβίωση για κάμποσες εβδομάδες με τον αγροίκο πατέρα του, με τον οποίο καλείται να μοιραστεί τη ζωή του στην πόλη και τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, αλλά μέσα από αυτόν τον πυρήνα, με το γλυκό χιούμορ και αυτοσαρκασμό του Καπουτζίδη.

Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)

Είναι κρίμα που ο Πάνος Νάτσης σκοτώθηκε σε τροχαίο λίγο καιρό πριν κάνει πρεμιέρα η σειρά την Άνοιξη του 2022 και δε θα μπορέσει να χαρεί την μεγάλη διαδρομή που θα ακολουθήσει άπαξ και μπει στο Netflix. Είναι εν τούτοις βέβαιο πως θα την χαρούν οι παρόντες και θα συμβεί πολύ πιο στέρεα αυτό που έλεγαν αρκετοί τότε.

Πολλοί ζητούσαν από τον ΑΝΤ1 να βάλεις τη σειρά στην τηλεόραση κι όχι στο ΑΝΤ1+. Δεν το έκαναν γιατί ήταν ο πολιορκητικός κριός για συνδρομητές. Ίσως να μην το έκαναν ακόμα κι αν είχαν 100.000 συνδρομητές.

Όσο κι αν πιστεύουμε πως η τηλεόραση θα αλλάξει μυαλά που από χρόνια η μπίλια τους έχει κάτσει στο οπισθοδρομικό, πλανώμαστε πλάνην οικτρά εν τέλει. Το πιθανότερο είναι να το δουν αυτά τα μυαλά ως προσπάθεια επιβολής ή πλύσης εγκεφάλου και να αντισταθούν.

Αντιθέτως, το στέρεο είναι αυτές οι σειρές να έχουν θέση σε πλατφόρμες και να απευθύνονται σε ένα κοινό που αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο στην αλλαγή, στην αναδιαμόρφωση σκέψεων και αυτό είναι που θα μεταλαμπαδεύσει στην επόμενη γενιά, θα κληροδοτήσει. Η Ρώμη δε χτίστηκε σε μια μέρα, άλλωστε. Όποιος θέλει να αλλάξουν τα μυαλά από το 0 στο 10 χωρίς να περάσει απ’ όλα τα ενδιάμεσα, εξίσου κακό κάνει.

Όσο οπισθοδρομικό είναι το κοινό στην τηλεόραση, τόσο παραμένει κι η τηλεόραση σε επίπεδο παραγωγών. Οι Σέρρες και η επιτυχία που θα έχουν σε μεγαλύτερο βαθμό μέσω Netflix, θα μετατοπίσουν, όπως έκανε το Maestro, με τη σειρά τους τις επενδύσεις σε σειρές streaming λογικής, μέχρι να πάρει σειρά το Milky Way.

Κι εκεί, όσο κι αν το θέλουμε, η μετατόπιση δε μπορεί να γίνει στο άψε σβήσε απόλυτα. Πρέπει να περάσουμε απ’ όλους τους αριθμούς.

Σέρρες λοιπόν και εις υγείαν των επόμενων!