10 ερμηνείες «τραγουδιστών» πολύ χειρότερες από του Βασάλου στο Survivor (vids)
Βρείτε μας στο
Επικαιρότητα

10 ερμηνείες «τραγουδιστών» πολύ χειρότερες από του Βασάλου στο Survivor (vids)

Αν νομίζετε πως ο Κωνσταντίνος Βασάλος είναι παράφωνος, τότε ετοιμαστείτε να την «ακούσετε»…

Ο αμιγώς αυθαίρετος ιατρικός όρος λέγεται «Το σύνδρομο του Βαν Γκογκ»: όταν ο άνθρωπος αναγκαστεί ν’ ακούσει κάποιους ήχους όχι και τόσο ευχάριστους- ήχους που θα μπορούσαν κάλλιστα να διδάσκονται σε ανώτερες σχολές βασανιστηρίων στην Κίνα-, τότε του γεννάται η επιθυμία να πάρει το πρώτο αιχμηρό αντικείμενο που θα βρει μπροστά του και να κόψει τ’ αφτί του, σε μια τέλεια μίμηση του Ολλανδού ζωγράφου (εφόσον, δηλαδή, δεν ξέρει να ζωγραφίζει ηλιόσπορους).

Αυτό ακριβώς συνέβη και χθες το βράδυ, όταν ο Κωνσταντίνος Βασάλος τραγούδησε στο πάρτι της ένωσης του Survivor το «Άσ’ την να λέει»: πάρα πολλοί συνάνθρωποί μας που δεν σκέφτηκαν να κάνουν χρήση του mute και τον άφησαν να λέει, κατέληξαν στα επείγοντα των εφημερευόντων νοσοκομείων, καθώς την «άκουσαν» κυριολεκτικά και προτίμησαν να βάλουν τέλος στο μαρτύριο κόβοντας το αυτί τους (ή, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις, και τον λαιμό τους).

Μπορεί αυτή η κίνηση να έμοιαζε ενδεδειγμένη δεδομένου του γεγονότος πως οι φωνητικές χορδές του Βασάλου βρίσκονται σ’ ανηλεή πόλεμο με την στοιχειώδη τονικότητα εδώ και χρόνια, όμως ο τίμιος Κωνσταντίνος ΔΕΝ είναι ό,τι πιο παράφωνο έχουμε ακούσει στην ελληνική τηλεόραση- όπως πολλοί βιάστηκαν να πούνε.

Για την ακρίβεια, ίσα που συγκριτικά με τους άλλους τον λες και Παβαρότι (στο πιο γυμνασμένο του, βέβαια). Γιατί, ξέρετε, υπάρχουν και χειρότερα. Για την ακρίβεια, πολύ χειρότερα.

Διαπιστώστε το και μόνοι σας στο ιδιόμορφο top-10 παραφωνίας που έφτιαξε το menshouse…

10) Κάποιος να την πιάσει- ή, καλύτερα, να τη συλλάβει

Αθάνατο Greek Super Idol: σε μια από τις πιο έξυπνες χορογραφίες στα χρονικά, η συμπαθής κοπέλα ζητάει από κάποιον να την πιάσει και προκειμένου να το κάνει πιο παραστατικό, λαχανιάζει κιόλας.

Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)

Πολύ μπροστινό άτομο το κορίτσι…

9) Ο Σάκης Ρουβάς (που θα έπρεπε να έχει πέσει στο λιμάνι) του Πειραιά

Αυτοαποκαλείται «Σάκης Ρουβάς του Πειραιά», όμως πέραν της εμφανούς εξωτερικής ομοιότητας με τον Σάκη, στη φωνή τα χαλάμε λίγο. Εντάξει, αρκετά.

Τουλάχιστον το σώζει με την σκηνική του παρουσία, που είναι κράμα πολεμικών τεχνών με ηλεκτροπληξία. Σααααααααάκηηηηηηηηη!!!

8) Όχι «Έλα», «φύγε»

Τύπος αποφασίζει να τραβήξει από το κινητό του την Ζουγανέλη την ώρα που ερμηνεύει το «Έλα», όμως στην πορεία τον συνεπαίρνει η όλη φάση και καταλήγει να κάνει δεύτερη φωνή, ερημώνοντας το μαγαζί μέχρι να πεις «Ελεονώρα».

Δικό σας.

7) Αύριο με τον κηδεμόνα σου (ή και σήμερα)

«Ελλάδα έχεις ταλέντο» και η  Ελληνίδα μάνα, βλέποντας τον γιο της να φεύγει χωρίς ζακέτα για το γύρισμα, τον ακολουθεί κατά πόδας, μέχρι που φτάνει η στιγμή για ν’ ανέβει αυτός στη σκηνή και να ερμηνεύσει Μαντόνα και “Music”.

Ή κάτι που θυμίζει αμυδρά Μαντόνα, τέλος πάντων.

Ή και music.

6) Όταν ο Κόκοτας συναντά τους Boney M.

Ήταν εμφανές εξαρχής πως θα ’χουμε παρατράγουδα: ο γίγαντας της εκπομπής της Ανίτας Πάνια θέτει- εν χορδαίς και οργάνοις- το ερώτημα «Μ’ αγαπάς;», απευθυνόμενος προφανώς στην μουσική.

Περιττό ν’ αναφερθεί πως η απάντηση ήταν βγαλμένη από τις καλύτερες στιγμές του Μεταξά…

5) Δε θα υπάρξει δεύτερη φορά

Το ξεκινάει ωραία, σε ψήνει: σου λέει «έχω φωνάρα, τι να κάνω;». Έχει προηγηθεί ένας πρόλογος για το πώς τραγουδούσε στα μπουζούκια αλλά έφυγε γιατί κάποιοι τον πρόλαβαν στην στροφή και υπέγραψαν (κανείς δεν έχει καταλάβει τι εννοεί) και σκέφτεσαι «Γίναμε, ταλέντο!».

Έπειτα, μας απειλεί πως τη δεύτερη φορά που θα ’ρθει για να ζήσει…

Ας κάνει ό,τι θέλει τη 2η φορά. Απλά να μην τραγουδήσει.

4) Οι πάντες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης

Έχασε στοίχημα, πήγε στο Χ-Factor και αποφάσισε να τραγουδήσει το «Κατάσταση εκτάκτου ανάγκης»- προβλέποντας, ο γίγαντας, τι πρόκειται να συμβεί στη κριτική επιτροπή μόλις ανοίξει το στόμα του.

Και ο μπαγάσας δε λάθεψε…

3) Αυτό το τραγούδι είναι (Κριστίνα Αγκι-)λέρα

Ο ορισμός του «δίνω πόνο»: το “Fighter” της Αγκιλέρα εκτελεσμένο με τσαχπινιάρικη φωνή και σε ρυθμούς… ραπ από μια επίγεια μουσική θεότητα, η οποία δε διστάζει να το τραβήξει μέχρι τέλους.

Δικού της, αλλά κυρίως της κριτικής επιτροπής.

2) Μη φοβάσαι τίποτα

Βλέμμα Κυριάκου Μητσοτάκη όταν έχει ανοίξει τη μεγάλη σκάλα, κινήσεις με το χέρι βγαλμένες από τη Ζώνη του Λυκόφωτος κι «ερεβώδης» φωνή που στοιχειώνει τα όνειρά σου με κάθε επόμενη συλλαβή (την οποία, εκ των υστέρων, εύχεσαι να μην είχες ακούσει).

Το “Fear of the dark” όπως θα έπρεπε να είναι.

1) Θα σέβεστε

Ο πρώτος διδάξας- και ο καλύτερος: στο ηχητικό ραντεβού με τις νότες δεν πηγαίνει ποτέ, αυτή η χροιά του, που θυμίζει λάστιχα που στριγκλίζουν μετά από απότομο φρενάρισμα, σου καρφώνεται για πάντα στο μυαλό και η σκηνική του παρουσία είναι πιο εντυπωσιακή κι από την δευτέρα.

Γιώργος Ταμπάκης, ο υπέρτατος, στην κορυφαία ερμηνεία της καριέρας του: «Είσαι αμαρτωλή».

Όλοι έχουμε αμαρτήσει για πάρτη σου, Γιώργαρε.

Όλοι.