Ηλίας Ψινάκης
Βρείτε μας στο

Από το βράδυ της Κυριακής ο Ηλίας Ψινάκης είναι ένα από τα πιο hot topics στα social media γιατί στο live του X-Factor άγγιξε την Κατερίνα Λιόλιου στο στήθος και τράβηξε το φόρεμα της για να το δει από μέσα. Για το συγκεκριμένο… (ο Θεός να το κάνει) αστείο δεν μπορείς να πεις πολλά πράγματα πέρα από τα προφανή, υπάρχει όμως και κάτι άλλο για τον συγκεκριμένο τύπο. Την ώρα που ο Dr Ηλίας στην τηλεόραση νομίζει ότι είμαστε ακόμα στο 1990, ο Mr Ψινάκης στο Youtube κάνει θραύση.

Πολλοί συζητούν ότι ο Ηλίας Ψινάκης είναι ένα πρόσωπο παλιακό για την ελληνική τηλεόραση σε αυτή την εποχή, όμως αν αφήσουμε στην άκρη την οποιαδήποτε ηθική τοποθετήση και το δούμε καθαρά μέσα από τους αριθμούς, τότε πρόκειται για ένα πρόσωπο που ταιριάζει στην εποχή γιατί αποδέχεται πως είναι boomer.

Ποιους αριθμούς; Μάλλον δεν έχετε πάρει χαμπάρι τι έχει κάνει στο Youtube. Εδώ και 5 μήνες έχει ξεκινήσει μια εκπομπή, την έχει ονομάσει Στο Γηροκομείο και μετά από 4 βίντεο, έχει πιάσει από 750.000 μέχρι και 1.9 εκατομμύρια προβολές.

Δεν γνωρίζουμε πόσο σχετικοί είστε με τα του Youtube, αλλά για να το κάνουμε πιο λιανά, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει Έλληνας Youtuber που να έχει να επιδείξει τέτοια δεδομένα. Ο Κοψιάλης πιάνει αυτά τα νούμερα με τις Κατακραυγές, ο 2J τα έπιανε μια εποχή, ο Μάνος επίσης, ως εκεί όμως.

Οι πιο φτασμένοι Youtubers θα πιάσουν στις καλές τους εποχές τα 600.000 πάνω κάτω μέσα σε διάστημα 1-2 μηνών από την κυκλοφορία του εκάστοτε βίντεο. Κι αυτό θα συμβεί στις πιο clickbait περιπτώσεις.

Ο Ηλίας Ψινάκης έχει 1.9 εκατομμύρια προβολές στην πρώτη του εκπομπή με καλεσμένη την Πέγκυ Ζήνα.

Χωρίς να έχει δηλαδή ένα πρόσωπο που τρεντάρει, χωρίς να έχει ένα καλτ ή τρας πρόσωπο όπως μπορεί να έχει ο Κοψιάλης, αλλά με μια σπουδαία τραγουδίστρια, με μια γυναίκα-συνώνυμο της αξιοπρέπειας και του ήθους, στοιχεία δηλαδή που δεν πουλάνε στο Youtube, πήγε κοντά στα 2 εκατομμύρια views.

Μετά ήρθε το βίντεο με τη Δήμητρα Παπαδοπούλου που βρίσκεται στο 1.7 εκατ. και τα τελευταία δύο που βγήκαν τον τελευταίο μήνα, που έχουν 620.000 και 761 .000.

 

Ξέρετε ποιο είναι το πιο σπάνιο ως και πρωτοφανές; Πρόκειται για βίντεο με διάρκεια 65-70 λεπτών και βάλε. Το κοινό του Youtube σπανίως στέλνει πάνω από το μισό εκατομμύριο βίντεο των 35-40 λεπτών. Κατά βάση τα 15λεπτα βίντεο τους κινούν το ενδιαφέρον.

Δεν γνωρίζουμε αν ο Ηλίας Ψινάκης τα έχει σκάσει χοντρά για να προωθήσει τα βίντεο του ή αν είναι όλο οργανικό, αλλά αυτό δεν αλλάζει το εντυπωσιακό της υπόθεσης. Να συνυπολογιστεί κιόλας ότι μιλάμε για ένα πρόσωπο που φέρει τη ρετσινιά των όσων συνέβησαν στο Μάτι.

Κι αν σκεφτεί κανείς ότι ο Ηλίας Ψινάκης είναι η δεύτερη περίπτωση καθαρά τηλεοπτικού προσώπου άλλης εποχής, μετά τους Ράδιο Αρβύλα στην πρώτη καραντίνα, που τα καταφέρνει στο Youtube, τότε ίσως και να ζούμε όντως στην εποχή που το Youtube είναι ο κυρίαρχος έναντι της τηλεόρασης.