Burpees: Βάλε αυτή την άσκηση στο πρόγραμμα σου ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!

burpees
Από τις καλύτερες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις για να χτίσεις αντοχή και ένα σχεδόν ολικό αποτέλεσμα.

Η λέξη θυμίζει το burp, που σημαίνει ρέψιμο. Μόνο τέτοιο δεν είναι. Το ένα αφορά ένα ξαλάφρωμα από την στοματική κοιλότητα και το άλλο αφορά μια πίεση. Τα burpees είναι η πίεση που χρειάζεσαι.

Η μόνη τους κοινή περιοχή είναι ότι και στα δύο απελευθερώνουμε κάτι. Στο ένα αέρα, στο άλλο στόχος είναι να απελευθερωθεί «καμένο λίπος». Τα burpees είναι μια άσκηση που φαίνεται απλή και εύκολη. Μόνο που όταν ξεκινήσεις να την κάνεις και όσο περνούν οι επαναλήψεις, θα δεις πως δεν είναι ακριβώς έτσι. Αυτό βέβαια δεν αλλάζει πως πρόκειται για μια από τις καλύτερες ασκήσεις που έχεις να κάνεις για να χάσεις λίπος, αλλά και να βάλεις τα θεμέλια για το χτίσιμο μυών.

Δεν έχει καμία δυσκολία στην τοποθέτηση, δεν χρειάζεσαι κάποιο εργαλείο ή να πηγαίνεις γυμναστήριο. Έναν ελεύθερο χώρο στο σπίτι σου θες και έφυγες. Ένα πράγμα πρέπει να προσέχεις. Να μην βιάζεσαι καθώς την κάνεις και χάσεις την κίνηση. Κάτι που θα οδηγήσει σε αναποτελεσματική άσκηση ή και σε τραυματισμό.

Πώς την κάνουμε; Το ygeiaonline μας λέει πως για το ξεκίνημα πάρε ευλαβικά και με ηρεμία τις θέσεις σου. Ξεκίνημα με θέση για κάμψεις. Τα πόδια σχεδόν κολλητά. Κάνεις την κάμψη και σηκώνεσαι απότομα. Μετά φέρνεις τα πόδια μπροστά σα να είσαι βάτραχος. Στη συνέχεια σηκώνεσαι όρθιος και ταυτόχρονα κάνεις άλμα. Να και ο συνδυασμός με τα squat. Βρες 5 λεπτά μέσα στην ημέρα σου και κάνε σετ των 5 επαναλήψεων με 5 δευτερόλεπτα για ανάσες στο ενδιάμεσο.

Άμα είναι για 5 λεπτά, τότε φύγαμε παιδιά!